خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

عزم جدی در مبارزه با مفاسد اقتصادی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۱۴

در مبارزه با مفاسد اقتصادی، عزم جدی داریم و هرچند مشکلاتی در این راستا وجود دارد اما با همبستگی و خوب مصرف کردن، این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وزیر دادگستری گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادی، عزم جدی داریم و هرچند مشکلاتی در این راستا وجود دارد اما با همبستگی و خوب مصرف کردن، این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم بزرگداشت سرداران و ۴۳ شهید روستای ازباران از توابع شهرستان فریدونکنار در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با انجام رهنمون رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، می توان فساد را ریشه کن و زمینه جلوگیری از بروز مفاسد را فراهم کرد.

وزیر دادگستری با بیان آنکه از استانداری، نیروی انتظامی و دادگستری استان مازندران، حرکت خوبی در راستای مبارزه با مفاسد شاهد هستیم، ابراز امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی دولت و دست به دست دادن همه افراد جامعه و همچنین با ایجاد کار و رونق تولید به ظرفیت های اقتصادی کشور افزوده و فشار تحریم ها را کم کنیم.

پورمحمدی در مورد لایحه تعزیرات نیز اظهار داشت: این لایحه به اصلاحاتی نیاز داشت که این اصلاحات در حال انجام است.

وزیر دادگستری گفت: تلاش مردم استان مازندران در حفاظت از محیط زیست، ستودنی است و جای قدردانی دارد. امروز برای حضور در یادواره پرشهیدترین روستای کشور یعنی ازباران در اینجا حاضر شدم و ما به مردم این روستا افتخار می کنیم.

وی با اشاره به بازدید از تالاب بین المللی ازباران در این روستا، ادامه داد: امروز از تالاب بین المللی که پرنده های وحشی، قو و مرغابی ها در آن بودند، بازدید کردم و نکته جالب این بود که خود جوانان این روستا از این پرندگان محافظت می کردند که این همت جوانان، جای قدردانی دارد.

وزیر دادگستری در ادامه از استاندار مازندران خواست تا در حواشی تالاب های فریدونکنار از ورود افراد سودجو خودداری شده و به ویژه به شکارچیان اجازه ورود داده نشود.

پورمحمدی در بازدید از تالاب بین المللی روستای ازباران واقع در شهرستان فریدونکنار بر حفظ طبیعت زیبای این تالاب تاکید کرد.

وی، حضور بیش از دو هزار قوی مهاجر در این تالاب را نشانه مهمان نوازی اهالی منطقه دانست و گفت: این طبیعت زیبا باید حفظ شده و از ورود شکارچیان به آن باید جلوگیری شود.

وی همچنین از مهمان نوازی مردم این روستا به خاطر آوردن غذای خانگی برای قوها قدردانی کرد و افزود: این مردم، شایسته قدردانی هستند و مسوولان نیز نباید اجازه تجاوز به حریم این قوها را دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز