خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲.۵ برابری خسارت به شرکت‌های هواپیمایی / رشد ۴۴ درصدی خسارت کالا در بیمه ایران

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۷۴

پرداخت خسارت بیمه نامه های پول بیمه ایران درسال ۹۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد کاهش را نشان می دهد که دلیل این کاهش افزایش ضریب امنیت درسطح جامعه عنوان شده است.

بیمه ایران طی هشت ماهه گذشته سال جاری بابت بیمه پول بیش از دو میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال غرامت به ذینفعان خسارت پرداخت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، بیمه نامه پول یکی از بیمه های جامع است که بیمه گذاران بابت پول های در صندوق و در راه خود آن را تهیه و از پوشش های بیمه ای آن بهره مند می شوند در همین ارتباط این مجموعه بابت خسارت وارده به بیمه گذاران خود طی هشت ماهه سال جاری دو میلیارد و ۱۲۹ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۵۷۱ ریال غرامت پرداخت کرده است.

دراین گزارش با اشاره به پرداخت دو میلیارد و ۳۰۳ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۵۴۲ ریالی این شرکت درمدت مشابه سال گذشته آمده است: پرداخت خسارت بیمه نامه های پول بیمه ایران درسال ۹۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد کاهش را نشان می دهد که دلیل این کاهش افزایش ضریب امنیت درسطح جامعه عنوان شده است.

بیمه ایران در ۹ ماهه گذشته سال جاری ۱۸۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۴۸۵ ریال بابت سوانح هوایی به شرکت های هواپیمایی خسارت داد، این در حالی است که این شرکت در مدت مشابه سال گذشته تنها ۷۰ میلیارد و ۹۲۹میلیون و ۶۰۵ هزار و ۱۲۵ریال به شرکت های هواپیمایی خسارت پرداخت کرده بود.

براساس این آمار غرامت بیمه ایران از محل بیمه نامه های هواپیما به دلیل رشد سوانح هوایی ۲.۵ برابر سال گذشته بوده البته طبق آمارجهانی رشد سوانح هوایی در ایران از میانگین جهانی بالاتر نیست.

سال گذشته میلادی سال پر حادثه ای در بخش هوایی بوده و تعداد سوانح هوایی در سراسر دنیا رشد زیادی داشته و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

پرداخت خسارات دریایی بیمه ایران درسال جاری نسبت به سال گذشته ۹۶درصد کاهش را نشان می دهد.

براساس این گزارش این شرکت درهشت ماه گذشته سال جاری فقط سه میلیارد وسه میلیون و ۷۵۱ هزارو ۸۱۴ ریال به بیمه گذاران خود اعم ازحقیقی وحقوقی غرامت پرداخت کرده است.

این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۸۵ میلیارد و ۵۸ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۸۵۱ ریال به بیمه گذاران و ذینفعان خسارت پرداخت شده است.

دلیل کاهش ۹۶ درصدی خسارت های دریایی ازسوی مسوولان بیمه نامه های کشتی، هواپیما و کالا بیمه ایران انتخاب ریسک صحیح عنوان شده است.

بیمه ایران طی هشت ماهه گذشته سال جاری در بخش بیمه نامه های حمل کالا ۷۴ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۹۱ ریال به صاحبان کالا و خدمات بابت خسارت های وارده غرامت پرداخت کرده است.

بنابراین گزارش، پرداختی های بیمه ایران بابت بیمه نامه های کالا درسال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۴ درصدی داشته البته رشد ۴۴ درصدی خسارت بیمه نامه های کالا دربیمه ایران متوازن با رشد صدور بیمه نامه بوده و ریسک نامناسب پذیرش نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز