خبرگزاری کار ایران

۲۰۸ هزارعضو سازمان نظام پزشکی بیمه شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۳۲

بیمه ایران با انعقاد قراردادی با سازمان نظام پزشکی ۲۰۸ هزار پزشک، داروساز عضو سازمان نظام پزشکی را تحت پوشش بیمه ای خود گرفت.

بیمه ایران با انعقاد قراردادی با سازمان نظام پزشکی ۲۰۸ هزار پزشک، داروساز عضو سازمان نظام پزشکی را تحت پوشش بیمه ای خود گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دراین قرارداد پزشکان عضو سازمان نظام پزشکی پوشش های بیمه ای مسوولیت، آتش سوزی، اتومبیل، عمرو پس انداز خود را به بیمه ایران سپردند.

براساس این گزارش، بیمه های مسوولیت سازمان نظام پزشکی این قرارداد شامل: بیمه مسوولیت حرفه ای پزشکان(بیماران)، مسوولیت درقبال کارکنان ومسوولیت تجهیزات الکترونیکی و پزشکی است و گروه های پزشکی می توانند این خدمات را به صورت بسته بیمه ای دریافت کنند.

همچنین دراین قرارداد برای تامین امنیت خاطرکارکنان سازمان نظام پزشکی بیمه های آتش سوزی مطب و منازل مسکونی پزشکان نیزطراحی شده است و اعضای مسوولان سازمان نظام پزشکی می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه براین، بیمه نامه های شخص ثالثو بیمه های بدنه اتومبیل نیز دراین قرارداد آورده شده و بیمه گذار با ارائه مدارک از خدمات این بیمه نامه ها که به صورت نقد و اقساط دراختیارش قرارمی گیرد می توانند بهره مند شود.

رییس سازمان نظام پزشکی کشورپس از انعقاد این قرارداد با بیمه ایران و درحاشیه همایش رابطان این سازمان با این شرکت بیمه ای گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری نشست هم اندیشی با مدیران عامل بیمه های بازرگانی برگزار کردیم که پایه گذاراین قرارداد بیمه ای شد.

علیرضا زالی افزود: دراین هم اندیشی نیازهای جامعه پزشکی مطرح و پس از تصویب اهم این موارد درشورای عالی نظام پزشکی و بحثهای فراوان درمورد آن بیمه ایران دریک رقابت سالم وبا صلاحدید سازمان نظام پزشکی از طریق مناقصه به عنوان بیمه گر برنده انتخاب شد.

وی افزود: به طور حتم با انعقاد قرارداد بیمه ای بین بیمه ایران و سازمان نظام پزشکی نقصان و کاستی های خطرات بیمه نامه های پزشکی کاهش پیدا خواهد کرد و می تواند الگویی برای سایر گروه ها باشد تا از پوشش های بیمه ای به نحو مطلوب برخوردار شوند.

به اعتقاد وی جامعه پزشکی به علت نوع کار و خطرات شخصی و عوارض ارائه خدمات یکی از گروه های شغلی است که به صنعت بیمه نیاز فراوان دارد از این رو به دنبال انعقاد این قرارداد با شرکت های بیمه ای بوده ایم.

به اعتقاد وی این قرارداد یک نوع سیاست گذاری در صنعت بیمه کشور است که با اجرایی شدن آن با اطمینان بخشی درحوزه های بیمه ای مواجه خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه جهانی حاکی از آن است عمق و پوشش بیمه ای در ارتقاء خدمات سلامت تاثیر مستقیم دارد و از آنجا که ما به دنبال بهترین خدمات پزشکی به بیماران خود هستیم این قرارداد را با شرکت بیمه ایران منعقد کردیم.

عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه ایران نیز گفت: بیمه های مسوولیت پزشکان پیش از این درصنعت بیمه وجود داشته است اما به صورت کامل ارائه نمی شده که سعی کردیم با ارائه بسته بیمه ای کامل این اشکالات را برطرف کنیم.

محمد حیدری ادامه داد: دراین قرارداد تمامی نیازهای بیمه ای اعضای سازمان نظام پزشکی دیده شده و اشکالات بیمه نامه های قبلی برطرف شده است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر۱۹۰ گروه شغلی در سازمان نظام پزشکی شناسایی شده است و بیمه ایران با پتانسیل بالای خود امکان عرضه، سرویس دهی وخدمات بیمه ای کامل به جامعه پزشکی دراین قرارداد را فراهم کرده است.

معاون فنی بیمه ایران با بیان اینکه وابستگی ما به گروه پزشکان محدود به این بیمه نامه نیست اظهارداشت: بیمه ایران به عنوان یکی از شرکت های تاثیر گذار در بحثدرمان تکمیلی به نقش جامعه پزشکی کاملا آگاه است وبا گسترش سطح تعاملات خود درنظرداریم سلامت را دربین آحاد مختلف رواج دهیم.

یادآور می شود، زمان اجرای این قرارداد از ابتدای بهمن ماه سال جاری به مدت یک سال خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز