خبرگزاری کار ایران

مدیر سرمایه گذاری بانک توسعه:

۶۰ درصد تسهیلات بانک‌ها در تهران توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۳۲

تسهیلات بانک توسعه و تعاون با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در سال ۹۳، علاوه بر بخش صنعت و معدن و کشاورزی به هتلداران و فعالان عرصه گردشگری نیز ارائه شده است.

مدیر امور اعتبارات و سرمایه گذاری بانک توسعه کشور گفت: ۶۰ درصد از تسهیلات بانک های کشور در تهران توزیع می شود.

به گزارش ایلنا، سید باقر فتاحی گفت: ۷۰ درصد شعبات بانک ها در تهران و مراکز استانها قرار دارد، درحالی که تنها پنج درصد از شعبات بانک توسعه و تعاون در تهران مستقر است.

وی با شاره به این که بانک توسعه و تعاون ۵۰۰ شعبه در کشور دارد، تصریح کرد: ۶۰۰ دستگاه عابر بانک توسعه در سازمان ها و نهادهای سراسر کشور نصب شده و ۳۰۰ دستگاه نیز آماده بهره برداری است.

وی با بیان این که حداقل ۷۰ درصد از منابع بانک توسعه به بخش تعاون اختصاص پیدا می کند، تصریح کرد: در صورت نیاز امکان افزایش این منابع به طور صد در صد به بخش های تعاون نیز وجود دارد.

فتاحی در مورد میزان تسهیلات بانک توسعه و تعاون برای متقاضیان اظهار کرد: حداقل این میزان برای متقاضیان در بخش صنعت و معدن ۵۰ میلیارد ریال و کف مبلغ تسهیلات سرمایه در گردش نیز ۱۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

وی تصریح کرد: تسهیلات بانک توسعه و تعاون با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در سال ۹۳، علاوه بر بخش صنعت و معدن و کشاورزی به هتلداران و فعالان عرصه گردشگری نیز ارائه شده است.

مدیر امور اعتبارات و سرمایه گذاری بانک توسعه کشور، رسیدن بخش تعاون در اقتصاد ملی به سهم ۲۵ درصد را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: از سال ۹۰ تاکنون هیچ اعتباری در قالب کمک های فنی در راستای تخصیص شرکت های تعاونی در نظر گرفته نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز