خبرگزاری کار ایران

در نشست معاونین اداری و مالی وزارتخانه ها و سازمان های مستقل؛

معظم‌زاده: ایجاد نظام پاک و سالم اداری از مهم‌ترین اهداف دولت یازدهم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۳۹

ایجاد نظام پاک و سالم اداری و عاری از هرگونه فساد از مهم‌ترین اهداف دولت تدبیر و امید می‌باشد و امیدواریم این جلسه به اصلاح نظام اداری در کشور منجر شود.

سومین جلسه معاونین اداری و مالی وزارتخانه ها و سازمان های مستقل عصر سه شنبه به منظور عملیاتی نمودن ارتقا نظام سلامت اداری و نقشه راه اصلاح نظام اداری با تاکید بر موضوع توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این جلسه که با حضور رییس دفتر رییس‌ جمهوری، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری و عبدالخلیل معظم‌زاده دبیر مجمع معاونین اداری مالی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها برگزار شد، بر لزوم چابک‌سازی، متناسب‌سازی و اصلاح ساختار اداری و همچنین مبارزه با فساد اداری و مالی در کل کشور تأکید شد.
معظم‌زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست‌جمهوری در این جلسه، ایجاد نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور و ارتقاء سلامت نظام اداری را از محورهای برگزاری این مجمع خواند و گفت: چابکسازی دولت و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در سیستم اتوماسیون اداری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مجامع است.
وی با اشاره به عزم دولت برای برخورد با فساد اداری و مالی، گفت: ایجاد نظام پاک و سالم اداری و عاری از هرگونه فساد از مهم‌ترین اهداف دولت تدبیر و امید می‌باشد و امیدواریم این جلسه به اصلاح نظام اداری در کشور منجر شود.
همچنین در این جلسه برخی از معاونین مالی و اداری وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل کل کشور، به بررسی راهکارهای ایجاد سیستم هوشمندسازی اداری و مبارزه با فساد اداری و مالی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز