خبرگزاری کار ایران

موسسه مطالعات دین و اقتصاد برگزار می کند:

بازخوانی ریشه‌های اقتصادی و اجتماعی انقلاب اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۶۸

«مهندس لطف الله میثمی» صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه چشم انداز ایران و از فعالین سیاسی پیش از انقلاب روز پنجشنبه ۱۶ بهمن در مورد ریشه های اقتصادی اجتماعی انقلاب ایران در موسسه مطالعات دین و اقتصاد به ایراد نظرات خود خواهد پرداخت.

سخنرانی این هفته از سلسله مباحثموسسه مطالعات دین و اقتصاد به بازخوانی ریشه‌های اقتصادی و اجتماعی انقلاب اسلامی ایران و با موضوع «بازی با قانون اساسی در دوران پهلوی» اختصاص دارد که در این جلسه «مهندس لطف الله میثمی» صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه چشم انداز ایران و از فعالین سیاسی پیش از انقلاب به ایراد نظرات خود خواهد پرداخت.
به گزارش ایلنا، مهندس لطف الله میثمی، دانش آموخته مهندسی نفت و از چهره‌های شناخته شده در میان مبارزان سیاسی پیش از انقلاب است که فعالیت سیاسی خود را با فعالیتهای مذهبی و سپس مبارزات مسحانه در سازمان مجاهدین پیش از انقلاب شروع کرد و پس از آن همراه نیروهای ملی - مذهبی به فعالیت خود ادامه داد. پس از انقلاب ایشان با انتشار نشریات «راه مجاهد» و «چشم انداز ایران» در عرصه مطبوعات فعال بوده است.
این جلسه در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه۱۳۹۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ و در موسسه مذکور برگزار می شود.
آدرس: بلوار کشاورز نرسیده به میدان ولیعصر خیابان برادران مظفر نبش کوچه شهید ذاکری پلاک۱۲۶موسسه دین و اقتصاد
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز