خبرگزاری کار ایران

آیت الله سبحانی در دیدار با شهردار تهران:

اقدامات شهرداری در تهران بسیار چشمگیر است

کد خبر : ۶۳۸۱۷

پیغمبر اسلام (ص) پیش از ترک دنیا جانشینی که شایسته ایشان باشد را معرفی کردند، شما که امروز این همه خدمات کرده اید نیز خوب است نیرویی که تربیت شده باشد و بتواند کارهای شما را ادامه دهد، معرفی کنید.

آیت الله جعفر سبحانی با اشاره به پایان دوره مدیریت شهری در دوره فعلی و در پیش بودن انتخابات شوراها، افزودند: پیغمبر اسلام (ص) پیش از ترک دنیا جانشینی که شایسته ایشان باشد را معرفی کردند، شما که امروز این همه خدمات کرده اید نیز خوب است نیرویی که تربیت شده باشد و بتواند کارهای شما را ادامه دهد، معرفی کنید.

به گزارش ایلنا،آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با دکتر محمد باقر قالیباف، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی شهرداری تهران گفت: خدمات و اقدامات شما در تهران بسیار چشمگیر است و هر کس به این شهر می آید، متوجه این اقدامات می شود.

این مرجع تقلید در ادامه با نقل حدیثی از پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت:این حدیث را آیت الله العظمی بروجردی در روزهای آخر عمر شریف خود نقل کرده اند. حضرت رسول (ص) فرمودند» اگر کار را برای خدا انجام دهید، صراف خدا است. باید رضایت خلق خدا را به دست آورید تا رضایت خداوند حاصل شود.

این مرجع تقلید جهان تشییع در ادامه با بیان اینکه «ما امیدواریم همه مسئولان مثل شما شبانه روز کار کنند و خدمات اسلام را نشان دهند»، تصریح کرد: جهان فکر نمی کند اسلام می تواند کشور را اداره کند، وقتی حضرت امام (ره)، حوزه علمیه و مسئولان آمدند و توانایی اسلام در اداره کشور را نشان دادند، بر کل جهان اثر گذاشت.200 سال است که تبلیغات مسموم علیه ایران در کشورهای اسلامی وجود دارد، اما پیروزی انقلاب اسلامی به الگویی برای دیگران تبدیل شد.

وی با اشاره به در پیش بودن پایان دوره مدیریت شهری در دوره فعلی افزود: پیغمبر اسلام (ص) پیش از ترک دنیا جانشینی که شایسته ایشان باشد را معرفی کردند، شما که امروز این همه خدمات کرده اید نیز خوب است نیرویی که تربیت شده باشد و بتواند کارهای شما را ادامه دهد، معرفی کنید.

آیت الله العظمی سبحانی در پایان با اشاره به ساخت مساجد در تهران، بر لزوم ساخت مساجد بزرگ که امکان تبدیل شدن به مراکز اجتماعات بزرگ مردمی باشد را مورد تاکید قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز