خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری:

امنیت کشور ایران با سایر کشورهای همسایه قابل مقایسه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۹۴

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم امنیت کشورشان را با کشورهای همسایه مقایسه می کنند، در صورتی که امنیت در کشور حاکم است و حافظان امنیت کشور ایران با سایر کشورهای همسایه قابل مقایسه نیست.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری اظهار کرد:  هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از زحمات و خدمات نیروهای انتظامی تجلیل به‌عمل آوریم، همچنین در این هفته باید مانورهای سنجش آمادگی برای برقرای امنیت برگزار شود.

وی افزود: نیروی انتظامی شهدای بسیاری را برای مقابله با ناامن کنندگان جامعه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و باید یاد و نام این شهدا را در کنار شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و مدافعان سلامت زنده نگه داریم.
حیدری در خصوص حوادث اخیر در کشور، خاطرنشان کرد: این حوادث با هدایت بدخواهان، دشمنان، کینه‌توزان رخ داد و مردم یک بار دیگر امتحان بزرگی پس دادند، هدایت مردم توسط مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و اقدامات حافظان امنیت نقشه‌های دشمن را برملا می کنند، حافظان امنیت روزهای پرکاری را داشتند.
استاندار چهارمحال و  بختیاری عنوان کرد: دشمن در تلاش بود با ابزاری که در دست دارد بین مردم و حاکمیت در حوادث اخیر شکاف ایجاد و با احساسات پاک جوانان و نوجوانان بازی کند، همچنین در تلاش است بین اقوام تفرقه ایجاد کند، اما با بصیرت مردم و تلاش حافظان امنیت دشمن بار دیگر ناکام ماند، مردم به صحنه آمدند و نشان دادند که قدر امنیت را می‌دادند، مقام معظم رهبری در سخنان خود پاسخ قاطی به دشمنان داد و صلابت کشور را به رخ دشمنان کشید.

وی با تاکید بر اینکه در حوادث و بحران‌ها باید با بصیرت در صحنه حضور داشته باشیم، بیان کرد: نباید دشمن را دست کم بگیریم، دشمن فرصت‌ها را تبدیل به تهدید می کند، مشکلات را باید ارزیابی کنیم، دشمن منافعش به خطر افتاده است و باید برای مقابله آماده باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز