خبرگزاری کار ایران

جذب ۹۵ درصدی تسهیلات در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۵۱۲

مدیر طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت گفت: ۹۵ درصد تسهیلات اختصاص یافته توسط بنیاد برکت از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۰ به چهارمحال و بختیاری جذب و بیش از ۴۰۰۰ طرح اشتغالزایی در استان اجرا شد.

به گزارش ایلنا، محسن مردعلی اظهار داشت: بنیاد برکت مسئولیت توانمندسازی افراد در مناطق محروم را با اولویت اشتغالزایی بر عهده دارد، بنیاد برکت ۱۲ هزار نقطه از کشور طرح‌های اشتغالزایی را ایجاد کرده است.

وی افزود: با اجرای ۲۲۱ هزار طرح اشتغالزایی در کشور ۶۶۰ هزار فرصت شغلی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط تسهیل‌گران این نهاد اجرا شده است، بنیاد برکت از سال ۹۷ به چهارمحال و بختیاری ورود پیدا کرد و این استان جزو استان‌های پیشرو در کشور در ایجاد اشتغال است.

مرد علی با اشاره به پرداخت ۱۰۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری با همکاری بنیاد برکت و بانک‌های عامل، گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۱۰۰ طرح اشتغالزا در این استان اجرا شده که برای ۳۰ هزار نفر فرصت شغلی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

مدیر طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت بیان کرد: بانک‌های عامل طبق قانون تبصره ۱۶ بودجه مکلف به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از منابع داخلی هستند که سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان به طرح‌های بنیاد برکت اختصاص پیدا کرد که ۳۰۰۰ میلیارد تومان سهم چهارمحال و بختیاری بود.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد تسهیلات اختصاص یافته توسط بنیاد برکت از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۰ به چهارمحال و بختیاری جذب و بیش از ۴۰۰۰ طرح اشتغالزایی در استان اجرا شد.

وی در پایان گفت: تفاهم‌نامه برای تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع تبصره ۱۶ برای اجرای پروژه‌های اشتغالزایی با همکاری شبکه تسهیل‌گری بنیاد برکت، شبکه بانکی و نهادهای تخصصی ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۱ بین استان و این نهاد منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز