خبرگزاری کار ایران

یک مسئول تاکید کرد؛

ظهور انقلاب اسلامی، پایان حکمرانی آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۷۷

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ظهور انقلاب اسلامی، پایان حکمرانی آمریکا و کشورهای استکباری در ایران بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی شیرازی اظهار داشت: کشورهای استکباری در ۴۴ سال اخیر از هر راهی وارد شدند و شکست خوردند و این مهم در آینده نیز همین‌طور است.

وی افزود: قشرهای مختلف و تمامی جوانان ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از ولایت، انقلاب، اسلام، ارزش‌ها، راه امام خمینی (ره) و شهداء جدا نخواهند شد و مطمئن باشید آینده از امروز زیباتر می‌شود زیرا امروز ما از سال ۱۳۵۷ زیباتر است و مشکلات رفع خواهد شد.

شیرازی بیان کرد: جمهوری اسلامی در جنگ نظامی، فرهنگی و امنیتی پیروز شد و با همت مردم و دولت انقلابی دشمن شکست می‌خورد و این پرچم به دست حضرت ولی‌عصر (عج) سپرده می‌شود.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز بعد از ۴۴ سال با نگاه به پرچم برافراشته امام خمینی(ره) و ملت و شهدا می‌بینیم که انقلاب اسلامی ایران، حرکتی گسترده و جهانی است و آنچه امروز در دنیا وجود دارد، گرایش به اسلام، دین و توحید برای نفی طاغوت و مستکبران است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، رویکرد نظامی را به فرهنگی تبدیل کردند تا ایمان، اسلام و اعتقاد به قرآن را از مردم ایران بگیرند و در سال‌جاری هجمه بزرگی برای زدن ایمان ملت ایران از سوی دنیای استکبار آغاز شد که شکست خوردند.

شیرازی در پایان گفت: مردم چهارمحال و بختیاری در کنار ملت ایران علیه آمریکا اسرائیل ایستادند و داعش را نابود کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز