خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

افزایش قیمت نان در چهارمحال و بختیاری شایعه است / در حال حاضر هیچ افزایشی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۱۰

سرپرست دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در استان قیمت افزایش نان را نداریم و این افزایش قیمت ها شایعه است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله مظفری در هفتمین گردهمایی آموزشی نانوایان شهرستان شهرکرد اظهار داشت: یکی از اهداف دولت پرداخت یارانه نان در راستای کنترل قیمت، توزیع و کیفیت بخشی به کیفیت نان است.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد پخت واقعی نان به حساب نانوایان وجه واریز می‌شود که در مرحله بعد قرار است با راستی آزمایی و کیفیت‌بخشی به هر نانوا تا ۱۰ درصد افزایش سهمیه آرد داده شود.

مظفری بیان کرد: سهمیه نانوایان که نان با کیفیت پخت می‌کنند، افزایش پیدا می‌کند، و در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان نداریم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله سوم طرح هدفمندی یارانه‌ها از ۲۵ بهمن‌ماه در سطح کشور آغاز شد تا بخشی از هزینه های نانوایان را جبران کند.

خالد طاهری افزود: در مرحله سوم هدفمندی یارانه ها کمک هزینه نانوایان از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه تخصیص آرد بر اساس عملکرد کارتخوان‌های نصب شده در نانوایی‌ها صورت می گیرد بیان کرد: خواهشمندیم نانوایان از کارتخوان بانک سپه استفاده کنند و از دریافت وجه نقد خودداری کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: نانوایانی که تمایل دارند نان را به فروشگاه‌های سطح شهر تحویل دهند، باید شناسه بهداشتی اخذ کنند و در بسته‌بندی باید تاریخ تولید، انقضا، مشخصات نانوایی و ... درج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز