خبرگزاری کار ایران

47ثبت 47 متکدی شهرکرد در سامانه بانک اطلاعاتی متکدیان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۱۳

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از شناسایی و ثبت 47 متکدی در سامانه بانک اطلاعاتی متکدیان کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا اکبر ایازی اظهار داشت: طی یک سال گذشته تاکنون 145 متکدی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد جمع آوری شد که از این تعداد 47 نفر در سامانه بانک اطلاعاتی متکدیان کشور ثبت شدند.

وی افزود: از افراد ثبت شده در این سامانه، 3 مرد و 2 زن معتاد متجاهر شناخته شدند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: افراد آلوده به موادمخدر به کمپ اجباری مراکز ترک اعتیاد و متکدیان به دستگاه‌های متولی نظیر کمیته امداد و بهزیستی ارجاع داده شدند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت همکاری لازم را با شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عمل آوردند، ادامه داد: گروه سازماندهی شده به‌طور میانگین هفته‌ای دو‌بار در ساعات مختلف در سطح شهر حضور خواهند داشت و در خصوص جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان اقدام می کنند.

ایازی با بیان اینکه امسال جمع‌آوری متکدیان بیش از سال قبل دنبال خواهد شد خاطر نشان کرد: متکدیان تأثیر منفی بر امنیت روانی جامعه دارند و برخی مواقع حضور این افراد در معابر شهری منجر به تصادف وسایل نقلیه و خسارت جبران‌ناپذیری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز