خبرگزاری کار ایران

لیگ رسانه‌ای جام امید در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۳۷

مسوول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد و لیگ رسانه‌ای جام امید سال آینده در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احسان ربیعی در آئین دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۲۱ دی‌ماه سالروز شهادت شهید رهبر به نام روز بسیج رسانه نام گذاری شده که به تعبیر مقام معظم رهبری« رهبری روایتگری دفاع مقدس » بود.

وی با اشاره به اینکه زندگینامه شهید رهبر پر از ایثار و اخلاص است افزود: راه این شهید بزرگوار باید با جهاد فعالان عرصه رسانه ادامه دار باشد.

ربیعی بیان کرد: برای حرکت و حضور در فضای رسانه و مجازی باید برنامه داشته باشیم، و زمانی این برنامه محقق خواهد شد که به یک جبهه واحد رسانه‌ای در کشور دست پیدا کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه امروز مد نظر رهبر معظم انقلاب است جهاد فرهنگی است تا بتوانیم دشمنان این مرز و بوم را ناکام بگذاریم.

وی برگزاری جشنواره ابوذر، برگزاری اردوهای راویان پیشرفت و لیگ رسانه ای جام امید را از برنامه های مهم سازمان بسیج رسانه بر شمرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد گفت: شهید رهبر، بسیار ولایت‌مدار بود و در ۲۱ دی‌ماه به مقام شهادت نائل آمد و برای همیشه جاویدالاثر شد.

هوشنگ جمشیدی بیان کرد : شهید رهبر، دفاع مقدس را به درستی روایت کردند و امروز نام ایشان در بین خبرنگاران جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: وقتی دشمن از جنگ سخت ناامید شد به جنگ ترکیبی روی آورد و یکی از هشت فاکتور جنگ ترکیبی، رسانه بود که هدف دشمن اضمحلال نظام، ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف و آحاد مردم است.

جمشیدی ادامه داد: خبرنگاران در مقابله با دشمن در جنگ رسانه‌ای وظیفه خطیری دارند و می‌تونند در خنثی کردن توطئه‌های دشمن نقش بسزایی ایفا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه توانمند و اثرگذار است و در هر زمینه‌ای که رسانه وارد شد و به یک اشکال پرداخت، مسئولان را در مقام جبران واداشتند.

نکونام افزود: خبرنگاران بیداری را در جامعه و در بین مردم افزایش می‌دهند، لذا باید بر اساس اصول و قوانینی که در این خصوص وجود دارد حرکت کنند.

وی به استمرار بر ارزش‌های انقلاب تاکید کرد و افزود: قلم‌زنی اصحاب رسانه نیز باید در همین راستا باشد، رنگ و بوی انقلاب و جمهوری اسلامی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اصحاب رسانه باید مراقب باشند که نقدی که می‌کنند، منصفانه باشد، انتقادی که دلسردی در جامعه ایجاد کند نباید شکل گیرد.

نکونام در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه رسانه‌ها آگاه ساختن مردم است و با استفاده از منابع مطلع، آگاهی را به دور از تحریف به مردم انتقال دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز