خبرگزاری کار ایران

مرکز سرور سامانه‌های رایانه‌ای شهرداری شهرکرد مورد بهره‌برداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۵۶

در مراسمی مرکز سرور سامانه های رایانه ای شهرداری شهرکرد با حضور شهردار، معاونان و اعضای شورای اسلامی شهرکرد مورد بهره برداری قرار گرفت.

در مراسمی مرکز سرور سامانه‌های رایانه‌ای شهرداری شهرکرد با حضور شهردار، معاونان و اعضای شورای اسلامی شهرکرد مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش ایلنا، شهردار شهرکرد گفت: با راه اندازی این پروژه ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان و ارباب رجوع در حوزه‌های اتوماسیون‌های شهرسازی، نوسازی دبیرخانه و سایر خدمات فن آوری اطلاعات سریع و ایمن‌تر شده است.
نورالله غلامیان دهکردی افزود: در این مرکز تمامی اطلاعات و داده‌های مذکور که طی یک دهه گذشته در شهرداری جمع آوری شده است به شکل ایمن نگهداری خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای راه اندازی این سیستم مبلغ چهار میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری شرکرد هزینه شده است.
وی افزود: طبیعت زیبا به همراه محیط سالم و هوای پاک سبب زیبایی و شادابی شهر شده و طراوت و پاکی محیط زیست را برای انسان‌ها فراهم می‌کند.
غلامیان دهکردی گفت: درختکاری بهانه‌ای است برای اینکه ما به محیط زیست احترام گذاشته و آن‌ را احیاء و یا نگهداری کنیم.
شهردار شهرکرد تصریح کرد: کاشت درختان در مناطق شهری به طور معمول در جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران تأثیر زیادی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز