خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آب وفاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری:

مدیریت مصرف آب نیاز امروز جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۲۷

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت مصرف، مصرف اصولی وضابطه مند آب نیاز امروز جامعه است.

ایلنا: سرپرست شرکت آب وفاضلاب روستایی چهارمحال وبختیاری مدیریت مصرف آب را نیاز امروز جامعه عنوان کرد.

به گزارش " ایلنا " آقای اصغر یزدانی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال بسر می بریم و دراین روزها سنت حسنه خانه تکانی مرسوم است از مشترکین تقاضا می کنیم که در شستشوی فرشها و… از آب آشامیدنی استفاده نکنند.

وی با اشاره به هزینه های سنگین تولید آب شرب یادآوری کرد: استحصال، انتقال، آماده سازی وذخیره آب آشامیدنی با تلاشهای فراوان و صرف هزینه های زیادی انجام می گیرد که آب تولیدی فقط برای مصرف شرب مشترکین در اختیار آنها قرار می گیرد و مشترکین محترم نباید در مصارف غیر شرب از آن استفاده نمایند.

سرپرست شرکت آبفار استان در ادامه سرانه مصرف آب آشامیدنی را ۱۳۰ لیتر در شبانه روز برای هر نفر عنوان نمود و خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش های همکاران در سراسراستان در صورت همکاری و مشارکت روستائیان شریف انشاءاله در ایام نوروز مشکلی برای تأمین آب وجود نخواهد داشت.

مهندس یزدانی در پایان گفت: هم اکنون شرکت آب و فاضلاب روستایی به ۳۶۷۸۶۱ نفر در قالب ۷۸۴۵۶ خانوار روستایی در چهار محال و بختیاری خدمات آبرسانی ارائه می نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز