خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

آبداران فعال تشویق می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۷۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری از تشویق آبداران روستایی فعال سراسر استان خبر داد.

تورج احمدپور که در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستاهای لردگان با آبداران روستایی شرکت کرده بود گفت: آبداران روستایی که در خط مقدم جبهه آب تلاش می کنند زحمت کشانی هستند که طی چند سال گذشته کمتر دیده شده اند.

به گزارش ایلنا از شهرکرد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری افزود: آبداران روستایی نقطه اتکا و کمک خوبی برای ارائه خدمات به مردم شریف روستایی و متقابلاً حافظ بسیار بهتری برای استیفای حقوق قانونی شرکت آب و فاضلاب روستایی می باشد چرا که با توجه به گستردگی سطح ارائه خدمات و پراکندگی روستا امکان نظارت دائمی و ارائه خدمات مستقیم از طریق امور آب و فاضلاب های روستایی نمی باشد لذا آبداران روستایی حلقه اتصال مردم ومسئولین آبفار هستند.

وی در ادامه به بررسی وضعیت خاص آبرسانی در روستاها و مشکلات بوجود آمده بواسطه خشکسالی در استان و بخصوص در شهرستان لردگان اشاره کرد و ازجمع ۷۰ نفری آبداران درخواست نمود که با درایت خود و استفاده از پتانسیل بومی بودن و آشنایی کامل به تأسیسات و وضعیت منابع آب روستاها و مجتمع های آبرسانی شهرستان لردگان با اتخاذ تدابیر لازم و ارائه نظر مشورتی به همکاران امور آب و فاضلاب شهرستان و استان در عبور از وضعیت فعلی کمک کنند.

مدیرعامل شرکت آبفار استان علاوه بر این که ارائه خدمات آبرسانی به روستائیان را ازجمله وظایف ذاتی کارکنان این شرکت دانست متقابلاپیگیری حقوق شرکت آب و فاضلاب روستایی را نیز از جمله وظایف کارکنان این شرکت اعم از آبداران روستایی و کارکنان ستادی برشمرد.

یادآوری می شود ۲۲۰ آبدار روستایی به ۳۲۲۰۷۵ نفر جمعیت ساکن در۴۸۵ روستای تحت پوشش صدور قبض خدمات آبرسانی ارائه می نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز