خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

حوزه هنری دیده بان فرهنگ هنر در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۴۸

حوزه هنری استان در چند ساله اخیرعملکرد خوبی داشته و در فرهنگ و هنر استان نقش خود را خوب ایفا کرده است.

حجت الاسلام رحمت الله اروجی افزود: می باید در آینده نزدیک تعامل بسیار نزدیک تر و هم اندیشی بیشتری در اجرای برنامه های فرهنگی بین حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی استان صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا از شهرکرد، به گفته وی: امروزه کشور ما مورد هجوم جنگ نابرابر فرهنگی و جنگ نابرابر اقتصادی از سوی دشمنان قرار گرفته و جنگ فرهنگی به مراتب مهمتر و حساس تر از هجمه اقتصادی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: اوج هجمه فرهنگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران آنجا حس می شود که بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره ای هدفمند برای مقابله فرهنگی از سوی دشمنان طراحی شده و این در حالی است که فقط توانسته ایم شبکه های محدودی برای مقابله با این تهاجم تلویزیونی و ماهواره ای هدفمند فرهنگی در کشور تولید کنیم.

وی با سپاس از حوزه هنری برای برنامه های فرهنگی هنری فاخر در استان گفت: بستر هم افزایی بسیار خوبی بین حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد سازمان تبلیغات اسلامی برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان قصد دارد در سال جدید تولید آثار فاخر فرهنگی با همکاری حوزه هنری داشته باشد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: ارتباط تنگاتنگ و غیر گسستنی ای بین سازمان تبیغات اسلامی و حوزه هنری برقرار است و ما همیشه از رهنمود ها و کمکهای معنوی سازمان تبلیغات اسلامی بهره گرفته ایم.

حجت الله شیروانی افزود: رسالت حوزه هنری پرورش و تولید آثار فاخر هنر انقلابی و دینی است و همیشه تلاش دارد با بهترین کفیت به تولید آثار هنری بپردازد تا بتواند با تولیدات بسیار پر هزینه و زرق برق دشمنان مقابله کند.

به گفته وی، مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان یک مدیریت جهادی و عزم ملی می خواهد تا بتوانیم به شعار مقام معظم رهبری در سال جدید جامه ی عمل بپوشانیم.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری؛ در این نشست که در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار شد. برخی از آثار تولیدی حوزه هنری استان به ریاست سازمان تبلیغات استان ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز