خبرگزاری کار ایران

حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد همزمان با هفته‌ی دولت

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۸۵

همزمان با هفته‌ی دولت قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، با حضور در دانشگاه شهرکرد استخر شنای این دانشگاه را افتتاح کرد.

سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، در دومین روز از هفته‌ی دولت با حضور در دانشگاه شهرکرد استخر سرپوشیده‌ی این دانشگاه را افتتاح کرد.

قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، در مراسم افتتاح این استخر سرپوشیده با گرامیداشت هفته‌‌‌ی دولت و یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته‌ی دولت فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان با این دو شهید جاودان است.

وی افزود: مسئولین باید سیره‌ی این شهدا را سرلوحه‌ی عملکرد خود قرار داده و خدمت بی‌منت به مردم را دستور کار خود بدانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استان در نظر گرفته شده، تکمیل این پروژه‌ها را برای کمک به توسعه‌ی پایدار استان و اشتغال‌زایی بسیار مؤثر دانست.

سلیمانی با اشاره به سفر اخیر دولت به استان نیز گفت: ماحصل سفر کاروان تدبیر و امید به استان تعریف پروژه‌های بزرگی بود که با اجرایی شدن موجبات پیشرفت هرچه بیشتر استان فراهم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری از اولویت‌بندی تخصیص اعتبارت استان خبر داد و افزود: با افتتاح ۱۵ پروژه‌ی در حال تکمیل در استان از جمله پروژه‌های دانشگاه شهرکرد، امیدواریم شاهد تعالی بیش از پیش استان در زمینه‌ی آموزش عالی باشیم.

دکتر شامحمدی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت استخر شنای دانشگاه شهرکرد از سال ۸۷ آغازشده است افزود: برای ساخت این پروژه‌ی بزرگ تاکنون بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است. به گفته‌ی دکتر شامحمدی استخر سرپوشیده‌ی دانشگاه شهرکرد با مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع دارای کاسه‌ به ابعاد ۲۱.۵ در۵۰ متر، با مجموعه‌های جانبی همچون سالن بدن‌سازی، استخر کودکان، سونای خشک و بخار و جکوزی، بزرگترین استخر استان چهارمحال و بختیاری بوده و دارای استاندارهای ملی و بین‌المللی است.

قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونین استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد به همراه دکتر شایان شامحمدی، سرپرست دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، و جمعی از دانشگاهیان با حضور در کنار قبور شهدای گمنام این دانشگاه با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و شهدای والا مقام تجدید پیمان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز