خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری:

کمک بلاعوض به مددجویان متقاضی مسکن کمیته امداد امام(ره)

کد خبر : ۲۱۲۱۱۸

در شش ماهه نخست سال جاری ۹۱۷ فرصت شغلی با ۷۲ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شده است که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: اشتغال و توانمند سازی و تسری فرهنگ کار و تلاش در جامعه امداد امام یکی از اهداف مهم است طوری که در شش ماهه نخست سال جاری ۹۱۷ فرصت شغلی با ۷۲ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شده است که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از شهر کرد، رستگار افزود: در بحثمسکن مددجویان با عدم پذیرش متقاضی در مسکن مهر کمیته امداد امام به ۱۵ مود از متقاضیان مسکن با مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض نموده و جهت ۳۰۰مورد تعمیرات سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان ۳۳۲ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از آنجایی که حجم کارهای دولتی بایدکاهش پیدا کند مراکز نیکوکاری یا امداد محله ای در ۳۶ مرکز نیکوکاری تحت محوریت مساجد تشکیل شده که کارهای نیازمندان و خیرین را انجام می‌دهند.

وی در مورد جشن عاطفه‌ها گفت: در گذشته رویکرد مادی و کمکی بود ولی اکنون جمع آوری کمک های مالی در مدارس انجام می‌گیرد و کمکهای اهدایی به انجمن اولیا مربیان واگذار می‌شود تا به دانش آموزان بی سرپرست کمک شود.

رستگار گفت: یک‌هزار مدرسه جهت جمع آوری کمکهای جشن عاطفه ها تا کنون اعلام آمادگی کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز