خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ارزیابی عملکرد راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

رسیدگی بیش از ۴ هزار نامه و درخواست توسط اداره ارزیابی عملکرد راه و شهرسازی استان

کد خبر : ۲۴۰۴۴۸

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری از رسیدگی به بیش از ۴ هزار نامه و درخواست در ۹ ماهه سال جاری توسط این اداره خبر داد.

حبیب ا… افخمی ظهر امروز در دیدار مدیران راه و شهرستان‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه بالغ بر۶۰۰ مراجعه‌حضوری به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات مراجعه و شکایت و درخواست‌های خود را مطرح کردند، اظهار داشت: این اداره توانسته علاوه براین به ۳ هزار و ۴۲۲ نامه و درخواست که از طریق سیستم صامت ارسال شده بود، پاسخ دهد.

افخمی با اشاره به ۲۰۰ نامه ارسالی در سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و افزود: پاسخ تک تک این مکاتبات با رعایت مباحثقانونی اداره حقوقی و با همکاری سایر حوزه های مختلف داده شده است.

وی گفت: ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع، سطح رضایتمندی را در جامعه ارتقاء می‌دهد، ارتقاء رضایتمندی در جامعه نیز موجب نگاه مثبت مردم به زندگی شده که محصول آن همدلی با یکدیگر، احترام به حقوق دیگران در نتیجه نهادینه شدن اصول اساسی تربیت در زندگی مردم خواهد شد. با توجه به شرایطی که شکل گرفته است مردم نباید ناراضی از این مجموعه باشند و باید در چارچوب قانون تمامی کارهایشان پیگیری شده و به نتیجه برسد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات راه و شهرسازی استان اضافه کرد: در این بین روابط عمومی که ارتباطی دو سویه بین مردم و مسئولان دارد می‌تواند نقش مهمی را در راستای اهداف وزارت راه و شهرسازی و در کمک به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات داشته باشد.

وی در پایان از مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری و تمامی مدیران راه و شهرسازی که این مجموعه را یاری رساندند تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز