خبرگزاری کار ایران

شهردار شهرکرد؛

روحیه جهادی شهدا، الگوی مجموعه مدیریت شهری شهرکرد است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۵۰

مجموعه مدیریت شهری شهرکرد، روحیه جهادی شهدا، جانبازان و ایثارگران در دفاع مقدس را الگوی خدمت‌ برای خود قرار داده است.

نورالله غلامیان دهکردی در حاشیه مراسم دومین یادواره شهدای شهرستان شهرکرد یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار کرد: در دوران حماسی دفاع مقدس شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران میهن اسلامی با حضور مجاهدانه و شجاعانه خود در جبهه‌های حق علیه باطل به دفاع از کیان نظام اسلامی پرداختند.

به گزارش ایلنا, شهردار شهرکرد با بیان اینکه امنیت فعلی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا مرهون خون شهداست گفت: آنان با این حضور خود برگ زرینی را از خود در تاریخ این نظام الهی به ثبت رساندند و موجب عزت کشور شدند.

غلامیان دهکردی، زنده نگه داشتن یاد شهیدان را یک عبادت معنوی دانست و تصریح کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست ما هم موظف هستیم که یاد و خاطره شهیدان را در جامعه زنده نگه داریم و آرمان‌ها و ارزش‌های والای آنان را به نسل جدید انتقال دهیم.

شهردار شهرکرد همه افتخارات، عزتمندی و دستاوردهای بدست آمده در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهدا و خانواده معظم آنان عنوان کرد.

به گفته وی همه مسئولان و مردم بر سفره شهدا و ایثارگران نشسته و باید قدردان نعمت نظام اسلامی باشند.

غلامیان دهکردی با تاکید بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: همواره باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده تا این فرهنگ در جامعه اسلامی نهادینه شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه شهدا همانند امام و مقتدای خود با چشمی باز، دلی آرام و قلبی مطمئن از رهگذر دنیا به سلامت عبور کردند، تصریح کرد: برگزاری این گونه یادواره ها و همایش‌ها علاوه بر اینکه وظیفه ما را برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه سنگین‎تر می‌کند به ما تلنگر می‌زند که مبادا دنیا شما را تسخیر و نام و نان چشم و دهان شما را پر کرده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز