خبرگزاری کار ایران

حضور شهرداری شهرکرد در چهارمین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۵۷

شهردار شهرکرد از شرکت و حضور فعال این شهرداری در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد.

نورالله غلامیان دهکردی اظهار داشت: شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه با حضور در این نمایشگاه بین‌المللی به ارائه خدمات، دستاوردها و معرفی طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری خود برای جذب سرمایه می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: به روزرسانی شاخص‌های مدیریت شهری و افزایش سرعت فعالیت شهرداری‌ها در راستای کسب رضایت‌مندی شهروندان، کسب خلاقیت‌ها، توانمند کردن نظام مدیریت شهری و همچنین اعلام راهبردهای علمی شهرداری‌ها از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است.

غلامیان دهکردی خاطرنشان کرد: به طور حتم این نمایشگاه با گستردگی خاص خود در ابعاد ملی می‌تواند نتایج مثبتی در حوزه فعالیت‌های عمرانی کشور و شهرداری‌ها نیز داشته باشد.

شهردار شهرکرد انتقال تجارب بین شهرداری‌ها و به روزرسانی اطلاعات مدیران شهری را از جمله نقاط قوت برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور از تاریخ دوم الی پنجم اسفندماه ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور شهرداری‌ها و شرکت‌های فعال تولیدی برگزار خواهد شد.

وی افزود: معرفی طرح‌های شهرداری شهرکرد برای جذب سرمایه و استفاده از فرصت تعامل با سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهر از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه محسوب می‎شود.

غلامیان دهکردی بیان داشت: شهرداری شهرکرد به خاطر دارا بودن قابلیت های فراوان به ویژه در بخش عمران و خدمات رسانی، توانایی و قابلیت رقابت با بسیاری از شهرداری های کشور و برخی شهرداری های بزرگ را دارد.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: ارائه دستاوردهای شهرداری شهرکرد در این نمایشگاه، نقش مهمی در راستای جذب سرمایه گذار، افزایش سرمایه گذاری و رونق همه جانبه استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد ایفا می کند.

غلامیان دهکردی توسعه شهری را یک ضرورت اصلی فراروی مدیران شهری برشمرد و گفت: در حالی که توسعه شهری پایدار بخش عمده‏ای از ادبیات شهرسازی سال‌های اخیر را به خود اختصاص داده، پرداختن به اصول و معیارهای توسعه پایدار هنوز نیازمند تحقیق و پژوهش فراوان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز