خبرگزاری کار ایران

پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس از دهم اسفندماه آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۸۵

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهارمحال و بختیاری از آغاز پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافربری از تاریخ ۱۰ اسفندماه به‌ صورت اینترنتی و از تاریخ۱۷ اسفند به بعد بصورت اینترنتی و حضوری خبر داد.

کرمی با اعلام این خبر گفت: پیش فروش بلیت‌های نوروزی در محل دفاتر مرکزی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری و همچنین دفاتر فروش بلیت در سطح شهر با نظارت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان انجام می‌شود.

وی افزود: به منظور تسهیل در امر تهیه بلیت، شهروندان می توانند از طریق مراجعه به مراکز اشاره شده و یا از طریق سامانه فروش اینترنتی به آدرسWWW. PAYANEH. IRبلیت های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور تامین آرامش و رفاه مسافرین تمهیدات لازم مبنی برافزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات به آنان مورد اقدام قراردارد. برقراری محدودیت در جابجائی محمولات ترافیکی، تداوم فعالیت مراکز معاینه فنی، اعمال نظارت مضاعف و کنترل ساعت مدت کار مجاز رانندگان، نظارت بر فعالیت مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل، پیش بینی وسایل نقلیه رزرو در شرکت‌های مسافربری برای جایگزینی وسایل نقلیه معیوب و در راه مانده در طول مسیر، اعمال مدیریت سرعت در طول راه‌ها با استفاده از دروبین‌های سیار وثابت واطلاع رسانی های لازم را ازجمله تصمیم های اتخاذ شده در حوزه ارتقای سطح خدمات دهی و امنیت سفرهای بین شهری برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز