خبرگزاری کار ایران

استاندار چهار محال و بختیاری خبرداد:

بررسی طرح‌های بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری در حضور وزیر بهداشت

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۱۴۹

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های حوزه بهداشت و درمان استان در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی و پیگیری شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهار محال و بختیاری ، قاسم سلیمانی دشتکی تأکید کرد: در این نشست پروژه های نیمه تمام و طرح های جدید مرتبط با حوزه بهداشت و درمان چهار محال و بختیاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود تاکنون خدمات بسیاری در حوزه‌های مختلف و به ویژه بخش بهداشت و درمان به چهار محال و بختیاری ارائه داده است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: خیران در تمامی بخش‌ها به خصوص در حوزه سلامت با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، بازوان توانمند دولت هستند.

وی در ادامه افزود: حوزه بهداشت و درمان استان در حال تحول بوده و در سال‌های اخیر چند طرح مهم بهداشتی درمانی در استان بهره برداری شده و چند طرح نیز در دست اجراست.

وی تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان های مالخلیفه شهرستان لردگان، کوهرنگ و بروجن و طرح توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد تا پایان سال جاری را ضروری اعلام و اضافه کرد: اجرای ساخت و سازهای حوزه بهداشت و درمان با حمایت خیران نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های توسعه ای این بخش دارد.

وی در پایان گفت: چهارمحال و بختیاری برای واگذاری زمین به منظور توسعه بیمارستان‌ها و ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز