خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

توزیع بیش از یک میلیون و 400 هزار تعرفه در استان

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۳۴۳

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از یک میلیون و 400 هزار تعرفه در شعب اخذ رای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جعفر مردانی در گفت و گو با خبرنگاران منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: مجموع تعرفه‌های انتخابات در استان یک میلیون و ۴۹۰ هزار برگ است.  از مجموع این تعرفه‌ها ۷۴۰ هزار برگ تعرفه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و بیش از ۷۵۰ هزار برگ مربوط به انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان است.

 استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت : مردم با مشارکت و حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرین دیگری برای نظام رقم بزنند.

سلیمانی دشتکی در حاشیه انداختن رای خود به صندوق  افزود: رای دادن در ساعات آخر موجب ازدحام شده و ممکن است به علت عدم تمدید زمان اخذ رای، افراد موفق به رای دادن نشوند.

استاندار در پاسخ به سوالی که در ابتدا شمارش آرا برای ریاست جمهوری یا شوراها انجام می‌شود، گفت : نخست شمارش آرا ریاست جمهوری اجرایی شده و بعد از بررسی به وزارت کشور اعلام می‌شود و پس از این شمارش آرا شوراها انجام می شود.

وی تعداد صندوق‌های اخذ رای در استان را ۹۱۸ مورد دانست و خاطرنشان کرد : ۲۲ هزار عوامل اجرایی اعم از هیات‌های اجرایی، نمایندگان هیات‌های اجرایی و... در حال فعالیت هستند .

 غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت : امروز 5هزار نفر در راستای تامین امنیت و نظم در حال فعالیت هستند.

918 شعبه اخذ رای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و 887 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  در چهار ومحال بختیاری آماده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز