خبرگزاری کار ایران

مهارت آموزی امنیت شغلی کارگران را تضمین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۳۳۶

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: کارگر فاقد مهارت یک معضل برای صنایع است.

به گزارش ایلنا، میترا ابراهیمی در مراسم افتتاح دو مرکز مهارت‌آموزش فنی و حرفه‌ای در بروجرد، اظهار کرد: نداشتن کارگر مهارتی و ماهر یک معضل برای صنایع است.

وی تصریح کرد: از سال ۷۱ تا ۹۸.۸۰ جوارکارگاهی در استان افتتاح شد اما با احساس این خلاء آموزش در صنعت از آذرماه ۹۸ تا ۹۹، مجوز ۸۰ جوار کارگاهی داده شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: قرار است امسال، ۱۴۰۰ جوارکارگاهی در کشور متناسب با صنایع موجود مجوز داده شود.

اوبا اشاره به اینکه نباید درشهرستان جوان بیکار وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این شهرستان باید تقویت شود تا افراد بتوانند از این طریق با مهارت آموزی نیازهای خود را برآورده کنند.

او گفت: با توسعه آموزش‌های مهارتی می‌توانیم به روند توسعه لرستان شتاب دهیم و تحقق این امر نیازمند حمایت همه جانبه، تعامل و همدلی کلیه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است.

ابراهیمی با اشاره به مرکز آموزش جوار کارگاهی کارخانجات نساجی بروجرد، اضافه کرد: این کارخانجات یک برند قابل افتخار برای لرستان است.

وی بیان کرد: کارخانجات نساجی بروجرد یک ظرفیت خاص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز