خبرگزاری کار ایران

نوراله زاده اعلام کرد؛

صدور دستور حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی شهرری/ مشارکت آموزش و پرورش با صندوق کارآفرینی امید در راه‌اندازی «مرکز نوآوری کسب و کار جنوب تهران»

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۸۱

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید دستورات لازم در زمینه رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی شهرری را صادر کرد. وی همچنین در بازدید از هنرستان فنی حرفه‌ای امام صادق(ع) مشارکت وزارت آموزش و پرورش با صندوق کارآفرینی امید در راه‌اندازی مرکز نوآوری کسب وکار جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محله هرندی یا دروازه غار در جنوب تهران که از ابتدای خیابان مولوی در ضلع شرقی خیابان ولیعصر آغاز می شود و تا مولوی و بازار بزرگ ادامه دارد، از محله های قدیمی تهران به شمار می رود و هنوز می شود در خیابان ها و کوچه پس کوچه هایش سردرهای قدیمی دوره قاجار را مشاهده کرد.
امروز به دعوت اندیشکده تخصصی پایا وابسته به دانشگاه جامع امام حسین برای توسعه کسب وکارهای محله هرندی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از این محله بازدید نمود.

نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه از کسب وکارهای حاضر بازدید و با کارآفرینان گفتگو و مشاوره در جهت حمایت از تولید پشتیبانی ومانع زدایی ها ارائه شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، پس از این بازدید، برای رفع مشکلات وچالش های کارآفرینان جهت حمایت صندوق کارآفرینی امید به آنها داده شد.
نوراله زاده در ادامه با حضور در شهر ری، ازمجتمع ویژه معتادان بهبودیافته بهاران و واحدهای تولیدی مستقر در این مجتمع بازدید و نسبت به توسعه ظرفیت این واحدها و رفع مشکل نقدینگی آنها دستورات لازم صادر نمود.

ارتقای سطح مهارت جوانان و دانش آموزان با ایجاد کارگاه‌های مختلف درمحله هرندی باعث توسعه کسب وکارهای پررونق در منطقه خواهد شد. 

نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از هنرستان فنی حرفه‌ای امام صادق (ع) به عنوان اولین هنرستان مهارتی کشور گفت: این هنرستان فضای بسیار مناسبی برای ایجاد کارگاه‌های مختلف مانند چوب بری و الکترونیک و غیره را دارد این فضا با ظرفیت بالقوه‌ای که در این مجموعه وجود دارد می‌توان از وجود کارگاه‌های مختلف برای ارتقای سطح مهارت جوانان و دانش آموزان بهره برد. 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید سپس به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و افرود: با توجه به نیاز منطقه و ظرفیت‌های موجود برای توسعه مهارت وکسب وکارهای خرد وکوچک پیشنهاد ایجاد مرکز نوآوری کسب وکار در هنرستان فنی و حرفه‌ای امام صادق (ع) به وزیر آموزش وپرورش ارایه شد. 

وی در ادامه گفت: باتوجه به برگزاری کارگاه‌های متعدد در هنرستان فنی امام صادق (ع) تنها از ۱۰ درصد ظرفیت‌ها و نیازهای منطقه برای کسب وکارهای خرد در این هنرستان استفاده می‌شود که در دیدار با وزیر آموزش و پرورش برای ایجاد یک مرکز نوآوری کسب وکاردرمنطقه هرندی، با موافقت ایشان مقرر گردید هنرستان فنی امام صادق (ع) با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و صندوق کارآفرینی امید فعال شده و صندوق برای راه اندازی مرکز نوآوری کسب وکار در این هنرستان سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز