خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آقای رئیس‌جمهور به وضعیت شرکت‌های واگذار شده به بخش خصوصی رسیدگی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۷۵۵

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین گفت: از آقای رئیس‌جمهور درخواست می‌کنیم در سفر به این استان صدای همه مردم را بشنوند. صدای تشکل‌های کارگری و بخش صنعت را نیز بشنوند تا ما بتوانیم مشکلات صنعت را برای ایشان بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیدعلی کریمی (دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین) با اشاره به سفر استانی سیدابراهیم رئیسی گفت: به احتمال زیاد آقای رئیس‌جمهور به زودی به استان قزوین سفر خواهند کرد. ما ضمن تقدیر از ایشان برای سفر به این استان، از ایشان می‌خواهیم تا دست پُر به استان ما بیایند. 

کریمی ادامه داد: شرکتهایی هستند که به بخش خصوصی واگذار شده‌اند، شرکت‌های تولی‌پرس و کنترسازی و… از این دست شرکت‌ها هستند. تولی پرس زمانی بالای ۱۲۰۰کارگر داشت اما امروز تعداد کارگران آن به ۲۰۰نفر رسیده است. ما از آقای رئیس‌جمهور درخواست داریم در سفر خود به این استان، وضعیت این شرکت‌ها را مورد بررسی قرار دهند. از ایشان می‌خواهیم با پس گرفتنِ برخی شرکت‌ها از دستِ بخش خصوصیِ ناکارآمد، رونق را به این آنها برگردانند. 

کریمی گفت: اگر حتی ۵۰درصدِ این شرکت‌ها به روال سابق کار کنند، برای حدود ۴ - ۵هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد که در این وضعیت می‌تواند نقطه‌ی امیدی برای جوانان این استان باشد. 

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین تاکید کرد: از آقای رئیس‌جمهور درخواست می‌کنیم در سفر به این استان صدای همه مردم را بشنوند. صدای تشکل‌های کارگری و بخش صنعت را نیز بشنوند تا ما بتوانیم مشکلات صنعت را برای ایشان بازگو کنیم. 

این فعال کارگری در پایان گفت: ما امیدواریم سفر رئیس‌جمهور به این استان دستاوردهای زیادی برای کارگران و بخش صنعت داشته باشد. همچنین امیدواریم حضور ایشان در قزوین و بازدیدشان از مراکز صنعتی در طول هفته باشد تا ایشان به خوبی بتوانند در جریان کار و تولید شرکت‌ها قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز