خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اعلام کرد:

کردستان دومین استان کشور در بیمه قایبافان و کارگران ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۰

چکیده: «۵۰ درصد از جمعیت استان کردستان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند. / هم اکنون ۱۱ شعبه تأمین اجتماعی در شهرستان‌های سنندج، سقز، بیجار، قروه، کامیاران، مریوان، بانه، دیواندره، دهگلان، شعبه سروآباد خدمات ارائه می‌دهند.»

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی کردستان اعلام کرد: کردستان در زمینه بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی رتبه دوم کشوری را کسب کرد که این امر ناشی از مشارکت و همکاری مردم استان است.

«فریدون خدابنده‌لو» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: ۵۰ درصد از جمعیت استان کردستان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان در حوزه‌های درمانی و بیمه‌ای استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در سطح کشور ۳۸ میلیون نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که این رقم در استان به ۷۱۰ هزار نفر می‌رسد.
این مقام دولتی افزود: هم اکنون ۱۱ شعبه تأمین اجتماعی در شهرستان‌های سنندج، سقز، بیجار، قروه، کامیاران، مریوان، بانه، دیواندره، دهگلان، شعبه سروآباد و یک کارگزار رسمی بیمه‌ای بیش از ۱۸ نوع حمایت و تعهدات ارزنده به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.

خدابنده لو گفت: کارگران بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی، کارکنان قراردادی، پیمانی، شرکتی، ادارات و شرکت‌ها، رانندگان حمل بار و مسافر درون و برون شهری، قالیبافان، هنرمندان، بسیجیان، روحانیون، خادمان مساجد، کارگران ساختمانی و کارفرمایان صنفی از جمله اصناف و افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان یادآور شد: کردستان در زمینه جذب بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی رتبه دوم کشوری را کسب کرد که این امر ناشی از مشارکت و همکاری مردم استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز