خبرگزاری کار ایران

رییس فراکسیون کارگری مجلس:

دستور رییس مجلس برای لحاظ شدن دغدغه‌های تامین اجتماعی در طرح دو فوریتی/۲۵۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۹۴۵

رییس فراکسیون کارگری مجلس از دستور رییس مجلس برای در نظر گرفتن خواسته‌های کارگران و بازنشستگان در طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات خبر داد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی با حضور در جمع بازنشستگان و کارگرانی که امروز در اعتراض به این طرح دو فوریتی مقابل مجلس حاضر شده بودند، گفت: نمایندگان مجلس کارگران و بازنشستگان را درک می‌کنند.

وی افزود: البته مجلس محل تضارب آراست و نمایندگان هر کدام نظراتی را دارند اما دغدغه شما را خواهند داشت. ما به این شرایط قانع نیستیم و تا همسان‌سازی کامل حقوق بازنشستگان، قانع نمی‌شویم.

وی با اشاره به دستور رییس مجلس گفت: آقای قالیباف، بحث فوریت تصویب این طرح را مدنظر داشتند؛ چراکه بانک‌ها مشکل ایجاد کرده‌اند اما ما در جزییات قانون دغدغه سازمان و کارگران و بازنشستگان را درنظر می‌گیریم.

بابایی همچنین از بررسی پرداخت مطالبات سازمان در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: در قانون بودجه پرداخت ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات حسابرسی شده سازمان از محل تسعیر نرخ ارز را درنظر می‌گیریم. دغدغه شما بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ دیده می‌شود. اما شما باید با نمایندگان استان‌هایتان وارد مذاکره شوید. در مورد طرح ۲ فوریتی هم با آقای اکبری، رییس کمیسیون صنایع، مذاکره می‌کنیم تا در جزییات حقوق شما حفظ شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز