خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت شرکت پلی‌اکریل اصفهان/ حقوق‌ها به موقع پرداخت می‌شود/ تولید در انتظار مواد اولیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۱۴۹

کارگران شرکت پلی‌اکریل اصفهان می‌گویند: همچنان در انتظار ورود مواد اولیه و تکمیل ظرفیت تولید هستیم.

کارگران شرکت پلی‌اکریل اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا، از آخرین وضعیت این شرکت گفتند. به گفته‌ی این کارگران، همه پرسنل سر کار حاضر هستند و حقوق‌ها به موقع، اول هر ماه پرداخت می‌شود از این نظر هیچ مشکلی نیست.

کارگران در ارتباط با وضعیت تولید در این کارخانه نساجی می‌گویند: پلی‌استر با ظرفیت کامل مشغول به فعالیت است اما بخش‌های اکریلیک یک و دو، همچنان در انتظار وارد شدن مواد اولیه هستند؛ البته کارگران این بخش‌ها سر کار حاضر می‌شوند اما برای تولید با ظرفیت کامل نیاز به تامین مواد اولیه است.

این نیروها با بیان اینکه هفته گذشته مدیرعامل و هیات مدیره جدید سر کار آمده، می‌گویند: امیدواریم تیم مدیریتی جدید مشکل مواد اولیه را به زودی حل کند و شاهد رونق تولید در این قطب نساجی کشور باشیم.

کارخانه پلی‌اکریل به دلیل مشکلات موجود و رکود شدید، از ۹۵ تا ۹۶ موقتاً تعطیل شد و کارگران به بیمه بیکاری معرفی شدند؛ از قرار، مطالبات مزدی دوران تعطیلی، بعد از بازگشایی به تدریج پرداخت شده اما به‌روز نشده؛ یکی از مطالبات اصلی کارگران، به‌روز شدنِ معوقات مزدی دوران فترت است.

کارخانه پلی‌اکریل حدود هزار و سیصد کارگر دارد که در سه بخش مختلف این کارخانه مشغول به کار هستند؛ این کارگران در انتظار انتخابات شورای اسلامی کار و انتخاب نمایندگان جدید کارگری هستند و می‌گویند: چندین سال است که وعده می‌شنویم؛ امیدواریم در دولت جدید بالاخره پلی‌اکریل به روزهای اوج و شکوفایی خود بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز