خبرگزاری کار ایران

اعتراض نیروهای شرکتی مخابرات به عدم اجرای حکم دادگستری/ درهای مخابرات منطقه خوزستان بسته شد/ مخابرات: مشکل کارگران با شرکت خدمات اول است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۲۱۸

نیروهای مخابرات خوزستان از بسته شدنِ درهای مخابرات منطقه خوزستان خبر دادند.

نیروهای مخابرات خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، از بسته شدنِ درهای مخابرات منطقه خوزستان خبر دادند.

بیش از ۷۰ نفر از نیروهای مخابرات خوزستان جهت اجرایِ حکمِ بازگشت به کار و تبدیل وضعیت، با نامه‌ی دادگستری امروز (16بهمن) مقابل مخابرات منطقه خوزستان حضور یافتند.

در پی حضور این نیروها، حراست مجموعه درهای مخابرات منطقه خوزستان را بست و از ورود کارمندان مخابرات به اداره نیز جلوگیری کرد.

به گفته‌ی این نیروها؛ در روز چهارشنبه نیز به دلیل حضور این کارگران مقابل مخابرات، درهای شرکت مخابرات بسته شد و خدمت‌رسانی به مردم انجام نمی‌شد.

گفتنی است؛ حدود ۷۰ نفر از نیروهای مخابرات استان خوزستان دو دوره بدون قرارداد زیر نظر شرکت پیمانکار خدمات اول به کار خود ادامه دادند. این کارگران با استناد به تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار برای تبدیل قرارداد خود از موقت به دائم، شکایت تنظیم کردند و به نفع خود رأی گرفتند. مطابق رأیی که توسط هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف صادر شده است؛ این کارگران نیروهای دائم مخابرات به حساب می‌آیند و باید به کار خود برگردند. آن‌ها همچنین حکم اجرایی دادگاه را دریافت کرده‌اند که مطابق قانون کارفرما موظف به اجرای این حکم است. اما شرکت پیمانکار خدمات اول ماه‌هاست از اجرای حکم استنکاف می‌کند.

روابط عمومی مخابرات منطقه‌ی خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص علت بسته شدنِ درهای مخابرات گفت: «به علت اخلال در نظم توسط افراد اخراجیِ شرکتِ پیمانکاری پیشگامان خدمات اول درها بسته شده است. مشکل این افراد با شرکت پیمانکاری خدمات اول است و مخابرات منطقه هیچگونه دخلی در این قضیه ندارد.»

روابط عمومی مخابرات خوزستان همچنین در خصوص ارائه‌ی اخلال در ارائه‌ی خدمات به مردم گفت: «البته خدمات‌رسانی به مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز مخابراتی انجام می‌شود. مجتمع مخابرات ستادی است و مردم می‌توانند از طریق درگاه‌های اعلام شده خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.»

نیروهای مخابرات خوزستان نیز در واکنش به ادعای اخلال در نظم می‌گویند: طبق صورتجلسه نیرو انتظامی هیچ‌گونه اخلالی در نظم ایجاد نشده است. ما صرفا خواهان اجرای احکام دادگستری هستیم و چون این حکم را در دست داریم مخابرات نمی‌خواهد اجازه‌ی ورود ما به کار را صادر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز