خبرگزاری کار ایران

قول معاونت ریاست‌جمهوری برای پیگیریِ تعطیلیِ تنها کارخانه شیر بردسکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۳۲۱

معاونت ریاست‌جمهوری بعد از دیدنِ خبرِ تعطیلیِ سه ساله‌ی کارخانه‌ی شیر بردسکن در تماس با مدیرعامل این کارخانه مدارکِ مورد نیاز برای پیگیریِ این مسئله را درخواست کرده و طیِ نامه‌ای از بانک خواسته تا به قید فوریت در خصوصِ تعطیلیِ این کارخانه پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش خبرگزاری ایلنا، خبری در خصوص تعطیلیِ سه ساله‌ی تنها کارخانه شیر شهرستان بردسکن منتشر کرد. براساس گزارشی که به دست ما رسیده بود، بدهیِ این کارخانه به بانک در شهریور امسال به طور کامل تسویه شده، اما پلمپ این کارخانه هنوز باز نشده و این کارخانه همچنان تعطیل است.

حسن محمدی( مدیرعامل این کارخانه) در تماس با ایلنا از پیگیری این پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید معاونت ریاست‌جمهوری خبر داد.

به گفته‌ی محمدی؛ معاونت ریاست‌جمهوری  بعد از دیدنِ خبرِ تعطیلیِ سه ساله‌ی این کارخانه در تماس با وی مدارکِ مورد نیاز برای پیگیریِ این مسئله را درخواست کرده و طیِ نامه‌ای از بانک خواسته تا به قید فوریت در خصوصِ تعطیلیِ کارخانه شیر بردسکن پاسخگو باشد.

این کارخانه از برج شش سال ۹۷ تعطیل شده است. تعطیلی این کارخانه ۳۳ نفر را به صورت مستقیم و حدود ۷۰ نفر را به صورت غیرمستقیم از اشتغال منع کرده است.

گفتنی است؛ همواره یکی از شعارهای اصلیِ دولت یازدهم رفع موانع تولید بوده است. احیای واحدهای تولیدیِ از مهم‌ترین وعده‌های دولت و وزاری اقتصادی اوست. طی سالهای اخیر بسیاری از واحدهای اقتصادی ضربه‌ی سنگینی خورده‌اند و از عرصه‌ی تولید خارج شده‌اند، باید دید دولت سیزدهم چه برنامه‌‌ای برای احیای این واحدها دارد.

به گفته‌ی مدیرعامل تنها کارخانه شیر بردسکن؛ کارخانه سه سال است که تعطیل شده و تاکنون پیگیری‌ها هیچ جوابی نداده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز