خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت معاون دبیرکل خانه کارگر به مناسبت درگذشت معاون خانه کارگر استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۲۶۱

حسن صادقی در پیامی در گذشت «زهرا آتش فراز» معاون خانه کارگر استان مرکزی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر در پیامی در گذشت «زهرا آتش فراز» معاون خانه کارگر استان مرکزی را تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است: 

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با دریغ و صد افسوس سانحه ناگوار رانندگی که موجب از دست رفتن یکی از پرسنل فعال و خدوم تشکیلات خانه کارگر استان مرکزی گردید موجب بسی تألم و تأثر است و به دشواری به باور می‌نشیند. 

پروردگارا چگونه این سوگنامه را در غم از دست دادن خواهری مهربان و تشکیلاتی که مدیری توانمند و نیرویی مؤثر در تشکیلات خانه کارگر استان مرکزی بود، نگارش کنم. چگونه غیبت او را در مسائل مختلف اداره خانه کارگر استان مرکزی باور کنم…

ای کاش در آخرین جلسه هیئت اجرایی خانه کارگر استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ حضور نمی‌یافتم و گزارش عملکرد خانه کارگر را که حاصل از مدیریت عالی و تلاش و کوشش‌های بی‌وقفه آن مرحومه بود را نمی‌شنیدم. عملکرد سراسر غرور و افتخار آفرین خواهر گرانقدرمان در تشکیلات آن استان سبب شده بود تا آن شعبه از سایر شعب خانه کارگر کشور متمایز گردد. 

همکار گرانقدرمان مرحومه مغفوره «زهرا آتش فراز» معاون و مسؤول امور اعضاء و آموزش خانه کارگر استان مرکزی از جمله پرسنل وارسته، فرهیخته و فهیم تشکیلات بودند که دوران حیات خود را در مسیر خدمت گزاری بی‌منّت و در راستای پیشبرد ارزش‌ها و آرمان‌های تشکیلاتی سپری کرد و با پشتکاری خالصانه و تلاشی مجدانه در مسیر توسعه و پیشرفت خانه کارگر آن استان گام برداشت. یادآوریِ خلوص در کردار و صمیمیت در رفتار آن مرحومه در انجام مسئولیت‌ها و فعالیت‌ها، تأسف و اندوه از دست دادنش را دو چندان می‌کند. 

دست تقدیر او را به نزد دو فرزند تازه درگذشته اش، جوانان ناکام مرحومین مغفورین «امین و افشین مسلمی» برد؛ در برابر اراده حضرت حق، چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست؛ اما ادامه زندگی بدون حضور دو فرزند برومندش، نوعی مرگ تدریجی بود که تحملش از توان آن مادر دلسوز خارج بود. 

آری، در کم‌تر از چند روز شاهد از دست دادن سه تن از پرسنل تشکیلات خانه کارگر استان مرکزی بوده‌ایم که این خود جای بسی تأسف و تأثر است. افسوس که همکاران تشکیلاتی‌مان از جمله خواهر گرانقدر و تلاشگرمان، مرحومه مغفوره «زهرا آتش فراز» دیگر در بین ما نیستند و جای خالی آنان به شدت حس می‌شود. 

پروردگارا آن مرحومه و فرزندان برومندش، با تمام وجودشان به مردم به خصوص جامعه کارگری، بدون منّت، خدمت کرده اند. حال به پاس این خدمات خالصانه، بر آنان منّت گذار و جایگاهشان را رفیع بدار و روح پاک آنان را با انبیاء و اوصیاء محشور گردان. آمین یا رب العالمین! 

اینجانب تسلیت و تعزیت خود را به خانواده‌های مکرم و معزز مسلمی و آتش فراز، همسر محترمه مرحوم مغفور امین مسلمی، جامعه کارگری استان مرکزی، دبیر و اعضای هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان، دوستان، آشنایان و سایر بستگان تازه درگذشتگان تقدیم می‌کنم و از خداوند منان مسئلت می‌کنم تا رحمت واسعه خود را بر این بزرگواران، نازل و به خانواده داغدارشان صبر و رضا عنایت فرماید. روحشان شاد و قرین رحمت باد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز