خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران آبفای اهواز برای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۱۶۷

کارگران پیمانکاری آبفای اهواز در انتظاردریافت معوقات مزدی و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در آبفای اهواز گفتند: کارگران شاغل در آبفای اهواز علارغم دریافت نکردن چندین ماه حقوق، خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل خود هستند. این کارگران در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان آبفای اهواز به پرداخت مطالباتشان، روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه، مقابل ساختمان استانداری خوزستان دست به اعتراض صنفی زدند.

او گفت: ما در انتظار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستیم؛ قول داده بودند به زودی با اجرای این طرح حقوق و دستمزد ما افزایش می‌یابد اما هنوز هیچ خبری از تدوین طرح و ابلاغ آن نیست؛ ما کارگران آبفای اهواز، همگی باسابقه و متخصص هستیم و انتظار داریم حقوق ماهانه‌مان با احتساب این سابقه و تخصص، تعیین و پرداخت شود.

این کارگر به نیابت از همکاران خود گفت: عدم اجرای طرح طبقه‌بندی در این منطقه در حالیست که به کلیه وزرا و مسئولان، تاکید ویژه‌ای بر رسیدگی به معیشت کارگران شده است اما مشخص نیست چرا وعده‌های داده شده در این خصوص به کارگران آب و فاضلاب اهواز که در بخش‌های مختلف  فعالیت دارند همچنان محقق نشده و بر زمین مانده است!

به گفته وی؛ هر یک از کارگران تا سه ماه حقوق و چهار ماه حق بیمه طلبکارند، در عین حال عیدی ما کارگران هم هنوز پرداخت نشده است. همچنین ۳۰ ماه و برخی تا ۴۸ ماه حق سنوات دریافت نکرده‌اند.

او گفت: مسئولین آب و فاضلاب پاسخگوی خواسته‌های کارگران نیستند بنابراین پایان هفته گذشته تصمیم گرفتیم با تجمع مقابل ساختمان استانداری، صدای خود را به گوش مسئولان استانداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز