خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز کارگر انجام شد؛

بیانیه‌ی اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی به مناسبت هفته کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۶۷۶

اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی به مناسبت هفته کارگر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی به مناسبت هفته کارگر بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

ابتدا هفته کارگر را به عموم کارگران شریف و زحمتکش ایران تبریک عرض می‌نماییم و پیشاپیش روز جهانی کارگر را به عموم کارگران ایران و جهان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. هفته کارگر مصادف شده است با ماه مبارک رمضان آرزو داریم که نماز و روزه‌های‌تان قبول درگاه حق تعالی واقع گردد «آمین یا رب العالمین» ما کارگران قراردادی و پیمانی سالهاست چشم انتظار اجرای قانون صحیح کار می‌باشیم و انتظار داریم امنیت شغلی به جامعه کارگری کشور بازگردد. لذا با توجه به اصلاح تبصره ۱ ماده ۷ قانون کار که سقف کارهای موقت را چهار سال تعیین نموده است و سقف زمانی آن طبق مصوبه هیئت وزیران رو به اتمام می‌باشد، امیدواریم امسال سال حل و فصل و اصلاح تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار باشد و دیگر شاهد انعقاد قراردادهای موقت در کارهای با ماهیت مستمر و دائم نباشیم. 

با توجه به اینکه تفسیر مفهوم مخالف دادن به بخشی از تبصره ۲ که عبارت؛ اگر در آن به کار رفته دیگر معنایی ندارد، دیوان عدالت اداری که از آن انتظار می‌رفت رای سال ۱۳۷۳ خود را در مورد تبصره ۲ اصلاح و سقف قراردادهای موقت را حداکثر معادل همان مدتی که در آیین نامه تبصره ۱ در هیئت دولت به تصویب رسیده است را مقرر می‌کرد، این مشکل برای همیشه حل و فصل می‌گردید. در پایان از همه کسانی که جهت اصلاح ماده ۷ و تبصره‌های دو و یک آن کوشیدن و تلاش می‌کنند سپاسگزاریم.» 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز