خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگزاران بیمه کشاورزی از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی یک طرح ۷ساله

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۴۶

کارگزاران بیمه کشاورزی می‌گویند: مطالبه‌ی ما پیگیری طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی از مجمع و درخواستِ بررسی هر چه سریع‌تر طرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگزاران بیمه کشاورزی امروز (۳۰ خرداد ۱۴۰۱) مقابل ساختمان مجمع تشخیص و مصلحت نظام به منظور تسریع در بررسی و رفع ایرادات «طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی» جمع شدند. 

کارگزاران می‌گویند: مجلس و شورای نگهبان ایرادی به طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی وارد نکرده و با این طرح موافقت کرده‌اند. 

به گفته‌ی آن‌ها هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به این طرح ایراداتی وارد کرده بود که مجلس اردیبهشت ماه تصمیم گرفت این طرح را مستقیم به صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دهد تا همه‌ی اعضای این مجمع در مورد آن تصمیم بگیرند. 

آن‌ها می‌گویند: مطالبه‌ی ما پیگیری این موضوع از مجمع و درخواستِ بررسی هر چه سریع‌تر طرح است. 

گفتنی است؛ طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی بعد از گذشت حدود ۷ سال همچنان بلاتکلیف مانده است. این طرح در مجلس نهم مطرح و در مجلس دهم مصوب شد اما بارها به شورای نگهبان رفت و مجدد به مجلس برگشت و این روند همچنان در مجلس یازدهم ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز