خبرگزاری کار ایران

مجوز استخدام ۳۰هزار پرستار صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۹۸۵

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر از پرستارانی که در دوره کرونا با دولت همکاری داشتند، گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جمع خبرنگاران گفت: مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر از پرستارانی که در دوره کرونا با دولت همکاری داشتند، گرفته شده که به زودی در اختیار دانشگاه‌ها قرار خواهد گرفت تا پس از رتبه‌بندی مراحل استخدامی انجام شود. 

همچنین در این مراسم محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، گفت: در دوران کرونا پرستارانی به صورت موقت برای خدمت‌رسانی به مردم و بیماران از جان خود مایه گذاشتند و پای کار آمدند و امروز مجلس این آمادگی را برای تصویب جذب این نیروها دارد. 

وی بیان کرد: کادر بهداشت و درمان در دوران اوج کرونا مانند امدادگران و ایثارگران دوران دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند که این حرکت جای تقدیر دارد. 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان مرکزی در بحث پیگیری مسایل بهداشت و درمان از هیچ کوششی دریغ نکردند و همواره در این راستا تلاش ویژه دارند. 

آصفری اظهار داشت: بدون همراهی، همدلی و هماهنگی بین نیروها و مدیریت استان، هیچ مدیری موفق نمی‌شود و توجه به این مهم امری ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز