خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت مطرح کرد:

ایجاد ۲۶ هزار اشتغال جدید از طریق احیای واحدهای اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۷۸۸

امیرحسین مدنی گفت: برای این ۱۵۴۳ واحد ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که منجر به احیای بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از سرمایه‌های مردم شده و برای ۲۶ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، سید امیر حسین مدنی (معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و نماینده معاون اول رئیس‌جمهور) در نهضت احیای واحدهای اقتصادی در حاشیه امضای تفاهمنامه احیای ۱۵۰۰ واحد اقتصادی راکد و نیمه فعال گفت: در حال حاضر تعداد واحدهای تفاهم شده برای احیا به ۶ هزار واحد رسید و تا آخر امسال ۵ هزار واحد اقتصادی به چرخه تولید بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: برای این ۱۵۴۳ واحد ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که منجر به احیای بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از سرمایه‌های مردم شده و برای ۲۶ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

بر اساس تفاهمنامه‌ای که با حضور معاون اول رئیس جمهور به امضا رسید، مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی ایران مسئولیت احیای یک هزار واحد صنعتی، ایمیدرو ۴۸۰ واحد صنعتی و ایدرو ۲۰ واحد پیشران بزرگ را عهده دار شود.

همچنین مقرر شد سازمان مدیریت صنعتی جهت عارضه یابی واحدها و برگزاری دوره‌های توانمندسازی احیاگر اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز