خبرگزاری کار ایران

صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک مهر ایران و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۷۷۹

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف گسترش حمایت خود از جامعه روستایی و عشایر کشور، با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش ایلنا، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف گسترش حمایت خود از جامعه روستایی و عشایر کشور، با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور تفاهم نامه همکاری امضا کرد. 

سعید شمسی نژاد (مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران) در مراسم امضای این تفاهم‌نامه بیان کرد: جامعه هدف این تفاهم نامه، ۳۰ میلیون ایرانی و شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت است. 

وی اظهار داشت: روزانه بیش از ۹ هزار نفر وارد بانک قرض الحسنه می‌شوند و با این تفاهم نامه و استقبال از صندوق می‌توانیم وام‌های قرض الحسنه را در دورترین نقاط کشور جاری کنیم. 

همچنین بیت الله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر) عنوان کرد: برای گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه نیاز است هم‌افزایی کنیم. حدود ۲ و نیم میلیون نفر عضو صندوق هستند و تلاش داریم یک میلیون بیمه شده جدید جذب کنیم. 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما با نگاه تحولی دولت سیزدهم، با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت‌وگو کردیم که نتیجه آن، انعقاد تفاهم نامه بود که از چند جهت دارای اهمیت است؛ اولین اهمیت، هم افزایی برای ترویج قرض الحسنه است. ما ۱۸۰۰ کارگزار در کل کشور برای ارتباط با مردم داریم و باید آن‌ها را تقویت کنیم و با استفاده از دستگاه‌های پوز بانک مهر ایران و استفاده از تسهیلات بانکی برای خط مقدم جبهه جذب و گسترش بیمه، می‌توانیم در راستای گسترش بیمه‌ای گام برداریم. همچنین منابعی در اختیار داریم که می‌توان بخش قابل توجهی از آن را به صندوق آورد. 

برقراری افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، یک جامعه هدف ۳۰ میلیونی دارد که ۱۰ میلیون نفر آن جامعه هدف خالص است و از این تعداد حدود دو و نیم میلیون نفر آن‌ها عضو صندوق هستند و تلاش داریم یک میلیون بیمه شده جدید جذب کنیم. 

وی افزود: ویژگی‌های جامعه هدف ما منحصر به فرد و آرمانی است و جامعه ارزشمندی است زیرا امنیت غذایی ما را تأمین می‌کنند و باید دستان پینه بسته آن‌ها را به گرمی فشرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز