خبرگزاری کار ایران

اتحادیه ملی کارگران ونزوئلا در اعتراض به سیاست‌های بودجه‌ای دولت فراخوان داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۲۶۶

کارگران اتحادیه‌ای در ونزوئلا فردا برای اعتراضات سراسری به سیاست‌های بودجه‌ای دولت فراخوان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از خبرگزاری گرادا، کارگران اتحادیه‌ای فردا در ونزوئلا برای اعتراضات سراسری به سیاست‌های بودجه‌ای دولت فراخوان دادند. 

طبق این گزارش، احتمال بروز اختلالات مهم در اطراف تظاهرات فراخوان داده شده توسط نیروهای دولتی وجود دارد. 

ائتلاف ملی اتحادیه کارگری، که شامل چندین اتحادیه کارگری در ونزوئلا است، خواستار تظاهرات سراسری در کاراکاس پایتخت این کشور شده است. در کاراکاس، معترضان قصد دارند از ساعت ۱۰:۰۰ در پارک کارابوبو، واقع در نزدیکی دفتر مرکزی وزارت خدمات عمومی در آونیدا مکزیک تجمع کنند. در شهر بارسلون اسپانیا، تظاهرکنندگان از ساعت ۰۹:۰۰ در همبستگی با کارگران ونزوئلایی در پارک بومبون تجمع خواهند کرد. همچنین تظاهرکنندگان احتمالاً در میدان‌های اصلی و بیرون ساختمان‌های دولتی در سراسر کشور تجمع خواهند کرد. 

شرکت کنندگان علاوه بر بحث بودجه ناعادلانه مصوب توسط دولت، علیه چندین موضوع که کارگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد نیز فراخوان داده‌اند. از جمله این موارد، برنامه سیاست‌های کلی دفتر بودجه ملی ونزوئلا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز