خبرگزاری کار ایران

سفر سرپرست وزارت کار به خوزستان/ از حضور در کارخانه فولاد اکسین تا بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۲۴۶

زاهدی‌وفا در سفر به خوزستان قرار است از موکب‌های برپا شده توسط زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستقر در پایانه مرزی چذابه و نحوه خدمات‌رسانی آن‌ها به زائران اربعین حسینی بازدید کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، «محمدهادی زاهدی‌وفا» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به استان خوزستان سفر کرده است از کارخانه فولاد اکسین خوزستان بازدید و از نزدیک مشکلات، چالش‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد صنعتی را بررسی کرد. 

وی در این بازدید که «سیدکریم حسینی» نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی وی را همراهی می‌کرد، ضمن گفت‌وگو با کارگران و سرپرستان واحدهای تولیدی فولاد اکسین خوزستان، در دیدار با مدیران کارخانه راهکارهای افزایش تولید و کیفیت محصولات این شرکت را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد. 

گفتنی است سهام عمده شرکت فولاد اکسین متعلق به صندوق‌های بازنشستگی زیرمجموعه وزارت رفاه است. 

زاهدی‌وفا در ادامه سفر خود به خوزستان قرار است از موکب‌های برپا شده توسط زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستقر در پایانه مرزی چذابه و نحوه خدمات‌رسانی آن‌ها به زائران اربعین حسینی بازدید کند. 

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر به استان خوزستان از موکب‌های برپا شده از سوی زیرمجموعه‌های این وزارتخانه در پایانه‌های مرزی چزابه و شلمچه بازدید و بر خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی تأکید کرد. 

زاهدی‌وفا در این بازدید که عصر امروز، پنجشنبه ۱۷ شهریور، صورت گرفت، ضمن گفت‌وگو با خادمین موکب‌ها و زائرانی که از نقاط مختلف کشور به قصد زیارت اربعین مرزهای چزابه و شلمچه را برای تردد انتخاب کرده‌اند، از نزدیک روند خدمت‌رسانی به آن‌ها را بررسی و دستوراتی برای هماهنگی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم صادر کرد. 

گفتنی است زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محدوده جغرافیایی استان خوزستان، با برپایی موکب‌هایی در پایانه‌های مرزی چزابه و شلمچه در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی به زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کند که بر همین اساس شرکت لوله‌سازی اهواز (زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری)، سازمان تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و سازمان بهزیستی در مواکب معین این وزارتخانه به ارائه خدمت به زائران می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز