خبرگزاری کار ایران

۱۳۰ هزار بیمه شده جدید تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۵۷

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: از ابتدای امسال از مجموع ۱۰ میلیون نفر جمعیت جامعه هدف صندوق، تعداد ۱۳۰ هزار نفر بیمه شده جدید تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، امیرحسین مدنی در سخنانی گزارشی از دستاوردهای دولت در زمینه فعالیت‌های این معاونت در حوزه بیمه‌ای و توسعه اشتغال روستایی ارائه کرد. 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در آئین شکرانه تحقق ۳۰۰ هزار اشتغال در روستا و بهره‌برداری از ۱۲ هزار طرح اقتصادی و زیرساختی روستایی گزارشی از دستاوردهای دولت در زمینه توسعه و تعمیق اقتصاد روستایی ارائه کرد. 

مدنی با تأکید بر خدمات بسیار مهم در حوزه بیمه‌ای از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به برنامه‌هایی که دولت در این بخش در نظر گرفته است، اشاره کرد. 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور هدف جذب یک میلیون نفر بیمه شده جدید تا پایان خرداد سال ۱۴۰۲ را هدف بسیار مؤثری در بخش بیمه‌ای کشور عنوان کرد و گفت: توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در حال تحقق است. 

نماینده دولت در ستاد احیای واحدهای اقتصادی راکد گفت: این درحالی است که تعداد ۲ میلیون و ۲۹۷ هزار نفر از شروع فعالیت صندوق تحت پوشش قرار گرفته‌اند که از این تعداد یک میلیون ۵۵۱ هزار نفر بیمه شده فعال هستند. از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون از مجموع ۱۰ میلیون نفر جمعیت جامعه هدف صندوق، تعداد ۱۳۰ هزار نفر بیمه شده جدید تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز