خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خبر داد:

ایجاد ۳۳۱ هزار شغل روستایی در دولت سیزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۹۸

دبیر شورایعالی جهاد سازندگی گفت: بیش از ۳۳۱ هزار شغل در روستاها در سامانه کنترل و پایش روستا به تفکیک جنسیت و نوع شغل و اشخاصی که برای آن‌ها اشتغال ایجاد شده قابل بازدید است.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ریاست جمهوری با اعلام راه اندازی سامانه کنترل و پایش هوشمند روستاها در دولت سیزدهم گفت: در این سامانه عملکرد دستگاههای اجرایی در روستاها قابل نظارت و بررسی است. 

 سیدامیر حسین مدنی (معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور) با اعلام راه اندازی سامانه کنترل و پایش هوشمند روستاها گفت: در این سامانه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در روستاها قابل نظارت و بررسی است. 

وی با بیان اینکه ۸ هزار پروژه زیرساختی و ۴ هزار پروژه اقتصادی روستایی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است گفت: پروژه‌های آب رسانی، برق رسانی، بهداشتی و… به تفکیک دستگاه‌ها و استان‌های انجام شده در روستاها در سامانه پایش کنترل و پایش هوشمند روستاها قابل مشاهده است. 

دبیر شورایعالی جهاد سازندگی افزود: همچنین بیش از ۳۳۱ هزار شغل در روستاها در سامانه کنترل و پایش روستا به تفکیک جنسیت و نوع شغل و اشخاصی که برای آن‌ها اشتغال ایجاد شده قابل بازدید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز