خبرگزاری کار ایران

کارگران کیش چوب در انتظار پرداخت معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۳۳

کارگران کارخانه کیش چوب در انتظار پرداخت مطالبات معوقه مزدی خود هستند.

جمعی از کارگران کارخانه کیش چوب در تماس با خبرنگار ایلنا، از شرایط دشوار زندگی خود در نتیجه‌ عدم دریافت چندین ماه حقوق خبر دادند و گفتند: در این اوضاع اقتصادی که قیمت اجناس گران شده، حقوق کارگران کیش چوب سه ماه به تاخیر افتاده است.

کارگران کیش چوب می‌گویند: در آخرین پیگیری‌ها، مسئولان شرکت وعده کرده بودند هر ماه یک حقوق به حساب کارگران واریز می‌کنند اما در حال حاضر بیش از چهل روز از آخرین پرداختی گذشته و کارگران در انتظار دریافت حقوق هستند.

این کارگران با بیان اینکه حدود ۳۰ کارگر در کارخانه چوب کیش شاغل هستند که اکثرا از شهرها و استانهای مختلف کشور برای کار به این کارخانه واقع در جزیره کیش مهاجرت کرده‌اند، افزود: هر کدام از ما کارگران بدور از خانوادهایمان در حالی در این واحد مشغول کاریم که قرار بود بخش زیادی از درآمدمان را برای خانوادهایمان ارسال کنیم اما حداقل دریافتی ما کفاف مخارج خوراک خودمان را هم نمی‌دهد چه برسد به خانواده‌هایمان.

این کارگران که نسبت به تاخیر در معوقات مزدی اعتراض داشتند، گفتند: هدف ما از رسانه‌ای کردن مشکلات صنفی‌مان اطلاع مسئولان بویژه مسئولان جزیره کیش و نماینده مردم کیش در مجلس از وضعیت معیشتی ما است که برای تامین نیازهای خانوادهایمان به جزیره کیش مهاجرت کرده‌ایم.

آن‌ها با بیان اینکه بارها از سوی مسئولان وعده پیگیری می‌شنویم، در پایان افزودند: باتوجه به انعکاس مجدد مشکلاتمان امیدواریم که این مسئله هر چه سریعتر از سوی مسئولان مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز