خبرگزاری کار ایران

مطالبات کارگران «اروم دشت ارومیه» بعد از گذشت۱۴سال پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۴۷۸

با حمایت دستگاه قضایی ۷۵ کارگر کارخانه «اروم دشت ارومیه» در استان آذربایجان غربی بعد از گذشت ۱۴ سال موفق به دریافت مطالبات معوقه مزدی خود از کارفرما شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی (رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی) گفت: در پی مراجعات تعدادی از کارگران شرکت اروم دشت ارومیه که از سال ۸۷ به علت مشکلات مالی تعطیل شده بود و حقوق کارگران آن پرداخت نشده و موجب نارضایتی آن‌ها را فراهم ساخته بود، با حضور میدانی در محل شرکت ضمن بازدید کلی از قسمت‌های مختلف و جویا شدن علت راکد و تعطیل شدن شرکت با نمایندگان کارگران و مدیران سابق آن هم گفتگو و در جریان امور قرار گرفتیم.

رئیس شورای قضایی استان اضافه کرد: حل مشکل تولید شرکت اروم دشت در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفت و با حضور مسئولین ستاد و کارگران و مدیران شرکت و بانک عامل جلسه‌ای مفصل برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

عتباتی افزود: امر مهم دیگری که درخصوص شرکت اروم دشت در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت پرداخت حقوق معوقه بیش از ۷۵ نفر کارگر بود که پیگیریهای موثر و نتیجه بخش معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارومیه منتج به نتیجه و با اجرای احکام صادره معوقات مزبور به میزان ۷ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۹۸۲ میلیون و ۲۸۸ ریال در حق کارگران پرداخت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز