خبرگزاری کار ایران

ادامه اعتراض کارگران شهرداری یاسوج برای معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۳۵

منابع کارگری در یاسوج از اعتراض دوباره کارگران شهرداری یاسوج و سازمان‌های وابسته برای مشخص شدن وضعیت مطالبات معوقه خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری گفتند: کارگران بخش خدماتی و فضای سبز شهرداری یاسوج مقابل ساختمان شهرداری، شورای شهر، فرمانداری یاسوج و استانداری کهکیلویه و بویراحمد برای وصول مطالبات معوقه خود دست به اعتراض صنفی زدند.

به گفته کارگران؛ دلیل برپایی این اعتراض بی‌تفاوتی مدیران شهرداری یاسوج در قبال پرداخت مطالبات ۹ تا ۱۲ مزدی کارگران مناطق مختلف شهرداری است.

به ادعای این کارگران؛ کارگران فضای سبز و خدماتی (تنظیف وحمل زباله) طی روزهای گذشته چندبار مقابل ساختمان شهرداری، شورای شهر و استانداری کهکیلویه و بویراحمد دست به اعتراض صنفی زده‌اند.

کارگران گفتند: باتوجه به اینکه ما کارگران شهرداری یاسوج ۸ تا ۱۲ ماه حقوق معوقه طلبکاریم و در تنگنای مالی هستیم، شهرداری برای کم کردن نگرانی کارگران در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان، حداقل بخشی از مطالباتمان را بپردازد.

سید جواد هاشمی مهر (معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد) در گفتگو با برخی رسانه‌ها مشکلات مالی شهرداری یاسوج را ناشی از جذب نیروی کار بیش از ظرفیت عنوان کرده و گفته برای پرداخت مطالبات کارگران باید نهادهای مختلف دولتی هر چه سریعتر بدهی خود را به شهرداری بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز