خبرگزاری کار ایران

اعتصاب سراسری کارگران راه‌آهن ایتالیا در اعتراض به مزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۷۸۳

در پی اعتصابی که در اعتراض به وضعیت حقوقی و مزدی است، احتمال اختلال در راه آهن ایتالیا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه کارگران راه آهن ایتالیا (Trenitalia)، چندین اتحادیه به نمایندگی از کارکنان راه‌آهن قصد دارند ۱۴ آوریل (جمعه ۲۵ فروردین) از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در سراسر ایتالیا اعتصاب کنند. 

در پی این اعتصاب که در اعتراض به وضعیت حقوقی و مزدی است، احتمال اختلال در راه آهن و اعتراضات وجود دارد. 

شش اتحادیه کارگری مجزا به نمایندگی از کارکنان راه‌آهن Trenitalia قصد دارند در روز ۱۴ آوریل با متوقف کردن کل فعالیت‌های ریلی، دولت و شرکت ملی راه‌آهن ایتالیا را پای میز مذاکره درباره شرایط قراردادی و مزد خود بیاورند. 

Trenord، شرکت بهره برداری راه آهن در منطقه لمباردی ایتالیا، نسبت به عواقب اعتصاب در حمل و نقل خصوصی و عمومی، هشدار داده است. 

کارگرانی که توسط اتحادیه‌های USB Lavoro Privato، SGB و CUB Trasporti نمایندگی می‌شوند، اعتصاب را به طوری برنامه‌ریزی می‌کنند که مانع از حمل و نقل‌های اضطراری نشوند. 

شرکت Trenord اعلام کرده است که در صورت اختلال در راه آهن، یک سرویس اتوبوس حمل و نقل به مناطق مختلف و از فرودگاه میلان مالپنسا (MXP) را فراهم می‌کند. 

مسافران راه آهن احتمالاً در شبکه ریلی ایتالیا در سراسر کشور با تاخیر و لغو سفر مواجه خواهند شد. اختلالات ممکن است تا شب ۱۴ آوریل ادامه یابد زیرا خدمات به کندی به حالت عادی بازمی‌گردد. 

دولت و شرکت ملی راه آهن ایتالیا هنوز پاسخ روشنی به این فراخوان اعتصابی نداده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز