خبرگزاری کار ایران

کارگران سیما بافت همچنان مشغول کارند/ درخواست برای افزایش ظرفیت‌ تولید و نیروی کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۴۹۷

کارگران سیما بافت می‌گویند: با همت کارگران وحمایت مسئولان استانی، مسائل کارخانه نساجی سیما بافت از یک سال پیش تقریبا حل شده و این واحد تولیدی هم اکنون با حدود ۲۰۰کارگر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران کارخانه سیما بافت سراب در استان اذربایجان شرقی، در پی اخبار منتشر شده پیرامون آغاز به کار کارخانه با تامین منابع مالی بعد از گذشت ۱۴سال، گفتند: بعد از سالها تعطیلی از حدود یک سال پیش برای احیای این واحد تولیدی تمام تلاش خودرا انجام داده‌ایم وهم اکنون تعداد کارگران به حدودا ۲۰۰ نفر افزایش یافته است.

کارگران اظهار داشتند: سالن ریسندگی این کارخانه در فروردین ماه سال ۱۳۸۷ دچار حادثه آتش سوزی شده بود که با صرف هزینه‌ای افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال بازسازی شده و هم اکنون دارای ۱۰۵ هزار دوک ریسندگی است.

این کارگران با بیان اینکه از همه کسانی که در طول فعالیت شغلی‌مان از ما حمایت کرده و مطالبات‌مان را پیگیری کردند، سپاسگزاریم، افزودند: فعالیت این کارخانه با احداث سالن‌های بافندگی و رنگرزی در حال گسترش است ودر حال حاضر ۵۰ دستگاه بافندگی خریداری و آماده نصب هستند.

کارگران در ادامه تصریح کردند: اخیرا (هفتم اردیبهشت ماه) محمد باقر قالیباف (رئیس مجلس) از کارخانه سیما بافت بازدید کرده و در جریان مشکلات این کارخانه وکارگران قرار گرفته است.

این کارگران با بیان اینکه کارخانه سیما بافت از ظرفیت‌های بالایی برای ایجاد شغل برای اهالی استان برخوردار است و ما انتظار داریم حمایت مسئولان از این واحد وکارگرانش ادامه داشته باشد.

آن‌ها در بخش پایانی سخنان خود افزودند: این کارخانه قبل از وقوع حادثه آتش سوزی حدودا ۶۰۰ کارگر داشته است که امیدواریم به روز های اوج خود بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز