خبرگزاری کار ایران

درمانگاه تأمین اجتماعی در محلات در آستانه افتتاح

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۱۸۷

مرتضوی گفت: چندین پروژه در شهر محلات در حال انجام است که درمانگاه تأمین اجتماعی به عنوان یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان مرکزی نیز در دست احداث است.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان محلات به عنوان یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان مرکزی در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدصولت مرتضوی(وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در دومین روز سفر به استان مرکزی و در بازدید از پروژه در حال ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان محلات، اظهار داشت: سفر به استان مرکزی به منظور پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام گرفت.

وی افزود: شهرستان محلات علاوه بر معرفی به عنوان پایتخت گل کشور، دارای منابع متعدد و غنی معادن سنگ زینتی، معادن سنگ تراورتن و مرمریت است.

مرتضوی گفت: چندین پروژه در شهرستان محلات در حال انجام است که درمانگاه تأمین اجتماعی به عنوان یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان مرکزی نیز در دست احداث است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان محلات از مجموعه ورزشی کارگران، خانه امید بازنشستگان و مجموعه خیریه سالمندان امام جواد (ع) نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز